Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Er selvfølgelig litt angst inne i bildet når det kommer ut ny update, men samtidig er det like så vikig å få gjort de formelle sidene med RMA og garantien. Feilene er tross alt hovedsaklig hardware, og i den sammenheng vil jeg gjerne ha muligheten til å returnere på reklamasjon om JB ikke hjelper.

 

 

Men jeg håper VIRKELIG JB er en vidunderkur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpnet akkurat pakken min med TF300 som skal i hovedsak brukes til skolearbeid. Står også at det er en oppdatering, men den feiler. Den kjører Android 4.0.3 nå. Nå står det bare "Det er en systemfastvareoppdatering (Tidenes mest tungvinte ord) for enheten din. Sjekk meldinger.

 

Hvilke meldinger?

Lenke til kommentar

Beskriv mer er du snill, åssen er det å surfe på internett? er det "smooth" nå eller går det "bare raskere?"

Vet ikke helt hva du vil jeg skal si. Er fem timer siden jeg hentet den. Standard utgaven av VG for å ta en bilde heavy side som silkemyk. Både i standard nettleser og Chrome.

 

I Chrome opplever jeg dog at responsen er litt treig. Å det går litt tid før siden flytter seg.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva du vil jeg skal si. Er fem timer siden jeg hentet den. Standard utgaven av VG for å ta en bilde heavy side som silkemyk. Både i standard nettleser og Chrome.

 

I Chrome opplever jeg dog at responsen er litt treig. Å det går litt tid før siden flytter seg.

Har du kjøpt den i norsk butikk? Med eller uten 3g?

Min TF300TG har ikke fått noen oppdatering ennå.

Så jeg bare lurte på at det tar lenger tid med 3g-versjonene.

Lenke til kommentar

Har også fått 4.1.1 på min tf201.

Er så utroolig glad for at det har kommet en mulighet til å skru av autojustering av skjermlys, og da mener jeg ikke autobrighness, men den funksjonen som gjor at lysstyrken justerte seg opp og ned mens man feks ser video, var utrolig irriternede, tror en del hadde problemer med dette, mens andre ikke merket noe.

 

Merker en stoor forandring i stock browseren, vil ikke si den er 100% smooth, men ikke langt unna, kanskje 90%. Chrome er tregere, og har en treghet når man skroller av og til.

 

musa virker bedre kalibrert og er nå svart, og ser imo freshere ut

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Ser ut for at ting fungerer mye bedre med jb. Eneste problemet jeg har oppdaget er at jeg ikke får skrevet kommentarer på facebook... Noen som har problemer med dette? Får opp ruten hvor jeg skal skrive, men får ikke opp tastaturet.

 

Ellers glir alt mye bedre med overganger og scrolling.

Happy Jelly Bean :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...