Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor ble det slutt mellom deg og eksen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun traff en annen en. Noe jeg fortsatt sliter med. Det har ikke nødvendigvis gjort meg sterkere, men det har påvirket meg noe enormt. Om endringen har vært for det bedre vil tiden vise. Kjekt med flere planer. Det jeg kan garantere er at jeg skal ha siste ordet. En livstid kan dedikeres til mye kreativt når utgangspunktet er et hav av hat og bitterhet.

 

 

-5D6A15

Lenke til kommentar

jeg å eksen var sammen i tre år,så blej eg kastet ut fordi jeg ikke ville skrive under ett lånepapir mens han var i hasj rus så jeg ringte min tante å ho henta meg å sønnen min. Har det mye mye MYE bedre nå fikk livet mitt tilbake å fikk holde styr på mitt eget bankkort å slipper og gå å låne penger fordi han har brukt opp alt sammen på dop og alkohol!

 

Postet av anonym: c845cd6b2a81378c23e685f2ac9f9248

Lenke til kommentar

Fordi han var en patetisk, slitsom tosk jeg aldri ville være sammen med i utgangspunktet, men p.g.a han spurte meg om vi var sammen i en veldig presset situasjon så våget jeg ikke å si nei (jeg var 17år). Og siden vi fungerte godt som venner og da jeg fikk roet ned panikken etter jeg sa "ja", så tenkte jeg å gi det et forsøk. Noe jeg angrer svært på, han totalt forandret seg.

 

Jeg led meg vel igjennom 3mndr før jeg ikke taklet det mer. Jeg taklet det helt utmerket da jeg gjorde det slutt.. Han derimot begynte å plage meg. Ringte meg og mamma til alle døgnets tider og grina. Dette gjorde han vel i 2mndr før jeg fikk han til å stoppe.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig bare nysgjerrig på hva det var som førte til at du og eksen slo opp, og hvordan det hele gikk for seg. Hvor lenge var dere sammen, og hvordan taklet du det i ettertid?

 

Fortell gjerne om flere break ups hvis du vil det.

 

Vi ble begge enige om å skille veier. Det varte relativt kort, 2-3 uker hvis jeg husker riktig. Siden vi ble enige om å skille veier, så var det ikke mye vonde følelser etterpå.

Lenke til kommentar

Forhold 1:

Varte i litt over ett år. Ble slutt da vi skjønte at vi ikke passet sammen.

 

Forhold 2:

Varte i litt under ett år. Ble slutt da hun dro på ferie og hadde seg med en svenske. Forbanna svensker!

 

Forhold 3:

Varte i 3 måneder. Ble slutt på grunn av at hun var så sjalu at jeg ikke orket mer.

 

Forhold 4:

Varte i 1-2 år, alt etter hvordan du ser på det. Ble slutt da hun flyttet til andre siden av jorden. Vi prøvde å fortsette, men det gled mer og mer ut. Vi har egentlig aldri blitt enig om at det er slutt, men har ikke snakket med hun på flere år så tror nok det er slutt, ja.

 

Forhold 5:

Vart i snart 4 år. Ingen planer om at det skal ta slutt med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg å eksen var sammen i tre år,så blej eg kastet ut fordi jeg ikke ville skrive under ett lånepapir mens han var i hasj rus så jeg ringte min tante å ho henta meg å sønnen min. Har det mye mye MYE bedre nå fikk livet mitt tilbake å fikk holde styr på mitt eget bankkort å slipper og gå å låne penger fordi han har brukt opp alt sammen på dop og alkohol!

 

Postet av anonym: c845cd6b2a81378c23e685f2ac9f9248

 

Jeg kommer heller aldri til å finne meg noen ny å være sammen med.

 

Postet av anonym: c845cd6b2a81378c23e685f2ac9f9248

Lenke til kommentar

Vi vokste nok fra hverandre. Det var hun som gjorde det slutt, men hun gjorde også noen dumme ting i forbindelse med bruddet; så jeg reagerte ganske sterkt(men ikke pga bruddet i seg selv). Nå et halvt år etterpå, er jeg kjempeglad for at det gikk som det gikk. Fått det mer på avstand og kan da se hva som ikke fungerte(og det var mer enn jeg var klar over, hehe)...

Lenke til kommentar

Vi var sammen i ca 6 mnd. Han gjorde det slutt fordi han hadde mistet følelsene for meg, og hadde egentlig gjort det siden ca den tredje måneden. Meeen i etterkant, og egentlig ganske raskt etterpå skjønte jeg at det var det beste som kunne skjedd. Jeg var kjempe vanskelig i det forholdet, men det var fordi jeg aldri hadde vært i et før og hadde ingen erfaring. Men, han hadde store psykiske problemer og kuttet seg på armleddet forann meg for ingen grunn. Til og med DA slo ikke jeg opp. Et par uker senere slo han opp med meg.

 

Men ja, vi passet ikke sammen og han mistet følelsene. Det er det korte av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...