Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

 

Bryr meg ikke så mye med FPS men vil det bli kjempe lag? at alt hakker eller bare litt?

 

Er du heldig klarer du kanskje å spawne før runden er slutt.

 

Det vil lagge som et ruskeverk. Blir det samme hvis jeg setter gressklippermotor i en trailer og spør: Vil traileren min kjøre?

 

Men kan noen se TO sider tilbake og på bunnen av siden? Har problemer :/

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke akkurat hardware, men jeg sliter med å få dolby digital lyd på receiveren min.. Spillet skal jo støtte det. Kobla opp med caox/S-PDIF fra innebygd lydkort og input står på auto. Når jeg spiller en DVD fra dataen kommer det opp Dolby Digital på receiveren og lyden er som den skal. Men når jeg spiller Battlefield kommer det bare opp stereo, har prøvd med både Hi-Fi og home cinema under options men fortsatt bare stereo.. Noen forslag?

 

Ellers vil jeg takke dere som tipsa om ACE edge 3200 musa, beste jeg har prøvd, og så billig da gitt! :)

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Ja? for at det kommer til og hakke som et helvete? eller at det lagger litt så man kan spille?

Hakke som et helvete.

 

:(

 

En HD 4570 kort?

HD 6670 er det billigste nye kortet jeg vil tro kan faktisk kjøre BF3.

Av eldre kort:

8800GT(S/X/Ultra), 9800GT(X(+)), GTS 250, GT 440, HD 3870, HD 4770, HD 5750

Hva er settings til 6670? kortet da

 

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650041

Der er 6670 kortet

så sykt billig XD

Og da kan man spille battlefield 3 på hight?

Lenke til kommentar

spillet er ganske kult, men funker jo for svarte ikke ! :cry: Har nvidia skjermkort flest problemer eller bare virker det sånn ? Selv sitter jeg med GTX570.

 

Har selv GTX570 og har ingen problemer. Eneste er at jeg må slette "controlpanel" mappen fra driver-mappen når jeg legger inn ny driver, ellers blir det installation failed.

Lenke til kommentar

Sitter med det meste på low @ 1920x1200 med grei framerate på ett 4890. 4870X2'en min døde 1 dag før launch :thumbdown:

 

Heldivis har jeg gode venner som hadde ett til overs ellers hadde jeg sittet med ett Radeon 3400 :p

 

Prøvde ett 4870 512MB først, og gud det var dårlig. Tror dette spillet definitivt trenger 1GB minne på skjermkortet, for 4890 er ikke så mye raskere sånn ellers.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ja? for at det kommer til og hakke som et helvete? eller at det lagger litt så man kan spille?

Hakke som et helvete.

 

:(

 

En HD 4570 kort?

HD 6670 er det billigste nye kortet jeg vil tro kan faktisk kjøre BF3.

Av eldre kort:

8800GT(S/X/Ultra), 9800GT(X(+)), GTS 250, GT 440, HD 3870, HD 4770, HD 5750

Hva er settings til 6670? kortet da

 

 

 

http://www.komplett....aspx?sku=650041

Der er 6670 kortet

så sykt billig XD

Og da kan man spille battlefield 3 på hight?

 

Kanskje du skal ta deg tid til å lese denne tråden, samt litt om maskinvare generelt. Dagens kids... herre min skaper.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

faen ass, alt funka greit i går, så innstallerte jeg den nyeste driveren til mitt 6990m nå står den plutselig på loading eller logging in i battlelog i evighter, tror dere det har med drivern å gjøre, eller er det dice/ea som har problemer? jeg kommer rett og slett ikke inn...

 

Er nok Dice/EA, jeg har og det problemet i ny å ne

Lenke til kommentar

Vil jeg merke fps-drop om jeg kobler til en "off-screen" skjerm? Altså jeg har main-screen som jeg spiller på, og så har jeg en skjerm til hvor jeg bruker til andre programmer. (Battlelog, MSN, div nettsider etc.)

 

Merker ikke noe drops hvertfall og laveste droppen jeg har registrert er rundt 70isj og det må da sies å vær normalt bra(kjører ikke ultra nei, da jeg fortrekker høy fps fremfor eyecandy).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...