Gå til innhold

Her står vi i iPhone-kø


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at så mange står i kø for så lite(om de har 4ern). Jeg hadde aldri støtt i kø om SGS IIs skulle bare ha kommet ut med bedre kamera og prosessor. Aldri. Sirix2 hadde heller ikke hjulpet.

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

 

Jo, da hadde jeg stått der hvertfall. Fått 2 stk og solgt den ene til en fanboy for 10.000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at så mange står i kø for så lite(om de har 4ern). Jeg hadde aldri støtt i kø om SGS IIs skulle bare ha kommet ut med bedre kamera og prosessor. Aldri. Sirix2 hadde heller ikke hjulpet.

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Særlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenk at dette faktisk er en artikkel om det å stå i kø.

 

Hva blir det neste? En artikkel om å se maling tørke, mens naboen ringer i det som ligner på en Iphone?

 

Synk lavere nå Amobil. Prøv.

 

Hvorfor klikket du deg inn på artikkelen om den er såååå uinteresant? Amobil publiserer det som intereserer lesere på lik linje med andre forum og nyhets kanaler.

Fordi eg nektet å tro at amobil var blitt så triste!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at så mange står i kø for så lite(om de har 4ern). Jeg hadde aldri støtt i kø om SGS IIs skulle bare ha kommet ut med bedre kamera og prosessor. Aldri. Sirix2 hadde heller ikke hjulpet.

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Særlig.

Tro hva du vil, men jeg hadde ikke stått en dag (eller mer) i kø for å få en gratis mobiltelefon ;)

 

Det undrer meg alltid når folk står/ligger i kø i flere dager for Appleprodukter, kinobilletter etc om hvordan de har mulighet til det. Har de ikke jobb eller skole de skulle vært på? På det ene bildet jeg så var det noen som hadde stått i kø i fem dager (!). Har de virkelig brukt en ferieuke på å kunne være de første som får iPhone 4S?

 

Men for all del. Folk må få gjøre det de selv vil, det bare undrer meg litt hvordan noen prioriterer ;)

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at så mange står i kø for så lite(om de har 4ern). Jeg hadde aldri støtt i kø om SGS IIs skulle bare ha kommet ut med bedre kamera og prosessor. Aldri. Sirix2 hadde heller ikke hjulpet.

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Særlig.

Tro hva du vil, men jeg hadde ikke stått en dag (eller mer) i kø for å få en gratis mobiltelefon ;)

 

Det undrer meg alltid når folk står/ligger i kø i flere dager for Appleprodukter, kinobilletter etc om hvordan de har mulighet til det. Har de ikke jobb eller skole de skulle vært på? På det ene bildet jeg så var det noen som hadde stått i kø i fem dager (!). Har de virkelig brukt en ferieuke på å kunne være de første som får iPhone 4S?

 

Men for all del. Folk må få gjøre det de selv vil, det bare undrer meg litt hvordan noen prioriterer ;)

 

Har du ikke hørt det? Det er bare hipsters som bruker apple.

Lenke til kommentar

Det er et event. Nå har jeg aldri ligget i kø for å kjøpe dingser, men jeg har ligget i kø for konsertbilletter etc. i mine yngre dager. De var riktig nok varer med et begrenset tilbud, så det var å stå i kø eller ikke få komme på konserten. Men like viktig er samholdet med andre med samme interesse, å føle seg som en del av et fellesskap. Så vil noen synes at det er "dummere" å være fan av en elektronisk dings enn av en fotballklubb eller popstjerne, eller et dataspill. Eller motorsykler, vi kjørte lange veier til MC-treff for å få ligge i telt i regnet sammen med likesinnede.

 

Merkelig prioritering? Joda, men det skader ingen.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at så mange står i kø for så lite(om de har 4ern). Jeg hadde aldri støtt i kø om SGS IIs skulle bare ha kommet ut med bedre kamera og prosessor. Aldri. Sirix2 hadde heller ikke hjulpet.

 

Er sikkert ikke så voldsomt mange med iPhone 4 som står der, men forestiller meg at en del med iPhone 3GS gjerne er klar for å bytte ut sin telefon. Er ikke alle som kjøper mobil hvert år vettu. :)

 

Det er et event. Nå har jeg aldri ligget i kø for å kjøpe dingser, men jeg har ligget i kø for konsertbilletter etc. i mine yngre dager. De var riktig nok varer med et begrenset tilbud, så det var å stå i kø eller ikke få komme på konserten. Men like viktig er samholdet med andre med samme interesse, å føle seg som en del av et fellesskap. Så vil noen synes at det er "dummere" å være fan av en elektronisk dings enn av en fotballklubb eller popstjerne, eller et dataspill. Eller motorsykler, vi kjørte lange veier til MC-treff for å få ligge i telt i regnet sammen med likesinnede.

 

Merkelig prioritering? Joda, men det skader ingen.

 

Geir :)

 

Innleggene dine er så deilig rasjonelle og velformulerte blant alt det lavpannede hatet jeg ellers så ofte leser i tråder om Apple på dette forumet. Tommel opp. :)

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Nå er jo du åpenbart en "android fanboy" når du både har alle android sakene dine i signaturen, samt androidlogo som avatar :!:

 

Jeg har både ipad og iphone, men ser ikke på meg som en "apple fanboy" i det heletatt. Om noen hadde gitt meg en gratis android, hadde jeg tatt imot med åpne armer. Sikkert en fin julegave til en slektning. Mtp jeg har 4'ern av iPhone, så blir det nok ingen ny tlf på meg med det første. :tease:

Lenke til kommentar

Er sikkert ikke så voldsomt mange med iPhone 4 som står der, men forestiller meg at en del med iPhone 3GS gjerne er klar for å bytte ut sin telefon. Er ikke alle som kjøper mobil hvert år vettu. :)

Noen vil hevde at det er fordelen med Apple, det går an å holde sånn noenlunde følge med utviklingen siden de har så få produkter. Jeg mener at jeg leste et innlegg her om dagen fra en bruker på Android-siden som sa han byttet telefon 4 ganger i året for å ha det siste og det beste på markedet. Synes jeg det er teit? Nei, da er det vel hans interesse i livet. Selv har jeg 10 gitarer og basser hengende på veggen i studiokroken bak meg her, selv om jeg bare kan spille på en av dem om gangen...:

 

post-52698-0-56019600-1318610292_thumb.jpg

(Tatt uten blitz med lysrør i taket. Dårlig idé...)

 

Edit: Med Blitz:

post-52698-0-89119900-1318610966_thumb.jpg

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det er et event. Nå har jeg aldri ligget i kø for å kjøpe dingser, men jeg har ligget i kø for konsertbilletter etc. i mine yngre dager. De var riktig nok varer med et begrenset tilbud, så det var å stå i kø eller ikke få komme på konserten. Men like viktig er samholdet med andre med samme interesse, å føle seg som en del av et fellesskap. Så vil noen synes at det er "dummere" å være fan av en elektronisk dings enn av en fotballklubb eller popstjerne, eller et dataspill. Eller motorsykler, vi kjørte lange veier til MC-treff for å få ligge i telt i regnet sammen med likesinnede.

 

Merkelig prioritering? Joda, men det skader ingen.

 

Geir :)

Hver sin interesse ja. Men vanligvis er hardcore fan av et eller annet veldig opplyst om akkurat det de er fan av fordi...fordi de er hardcore fans :) Men noe sier meg at dersom man begynner å spørre disse "Applefolkene" som står i køen om litt mer enn bare farge og utseende på produktet , så kan de ikke bidra med så mye svar. Jeg kan selvsagt ta helt feil, men tviler veldig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et event. Nå har jeg aldri ligget i kø for å kjøpe dingser, men jeg har ligget i kø for konsertbilletter etc. i mine yngre dager. De var riktig nok varer med et begrenset tilbud, så det var å stå i kø eller ikke få komme på konserten. Men like viktig er samholdet med andre med samme interesse, å føle seg som en del av et fellesskap. Så vil noen synes at det er "dummere" å være fan av en elektronisk dings enn av en fotballklubb eller popstjerne, eller et dataspill. Eller motorsykler, vi kjørte lange veier til MC-treff for å få ligge i telt i regnet sammen med likesinnede.

 

Merkelig prioritering? Joda, men det skader ingen.

 

Geir :)

Hver sin interesse ja. Men vanligvis er hardcore fan av et eller annet veldig opplyst om akkurat det de er fan av fordi...fordi de er hardcore fans :) Men noe sier meg at dersom man begynner å spørre disse "Applefolkene" som står i køen om litt mer enn bare farge og utseende på produktet , så kan de ikke bidra med så mye svar. Jeg kan selvsagt ta helt feil, men tviler veldig. :)

 

Jeg gidder ikke å ligge i kø for å få en telefon noen dager før andre. Men som jeg har prøvd å forklare deg flere ganger......iPhone har for mange ting å bidra med utover utseende å farge på produktet.

Endret av iPaal
Lenke til kommentar

Men noe sier meg at dersom man begynner å spørre disse "Applefolkene" som står i køen om litt mer enn bare farge og utseende på produktet , så kan de ikke bidra med så mye svar. Jeg kan selvsagt ta helt feil, men tviler veldig. :)

Min er sort, og så har den en blank kant rundt. :D

 

Noe sier meg at det ligger et poeng blant disse stadige ymtene om at Apple-fans er mindre intelligente. Jeg kan selvsagt ta helt feil...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

BTW hvorfor skriver amobil om noe som skjer vert år?

Hvorfor sier de på værmeldingen at det er fare for regn i Bergen? Det skjer jo hver dag...

 

Antagelig fordi amobil tror at noen har lyst til å lese om det. Og - mistenker jeg - fordi de vet at aktiviteten mangedobles når alle Apple-haterne skal lese artikkelen for å kunne skrive på forumet hvor teit det er. Et klikk er et klikk, og dere teller like mye på statistikken som fansen...

 

Ingenting hjelper på ratingen som en god fanboykrangel. ;)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...