Gå til innhold

Her står vi i iPhone-kø


Anbefalte innlegg

haha. Dere kommer til å lese testen alle sammen. Eneste forskjellen er jo likevel hastigheten. Den banker S2 på flere av disse har vi sett. Siri er jo ubrukelig om man ikke snakker engelsk, men av en eller annen grunn tipper jeg disiplene vil bruke Siri, og legge om til engelsk.

 

Men når Siri kommer på norsk blir det bra. Kanskje jeg handler en selv.

 

Hvem tester da? :roll: Link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen vil hevde at det er fordelen med Apple, det går an å holde sånn noenlunde følge med utviklingen siden de har så få produkter. Jeg mener at jeg leste et innlegg her om dagen fra en bruker på Android-siden som sa han byttet telefon 4 ganger i året for å ha det siste og det beste på markedet. Synes jeg det er teit? Nei, da er det vel hans interesse i livet. Selv har jeg 10 gitarer og basser hengende på veggen i studiokroken bak meg her, selv om jeg bare kan spille på en av dem om gangen...:

 

/cut/

 

Geir :)

 

Vi har vel alle vår galskaper (eller lidenskaper). Personlig har jeg en motorsykkel som jeg kun kjører når det er tørt på veien, og jeg bor i Bergen. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke et ukjent fenomen at Apple leier inn folk til å sitte i kø til slike lanseringer. Såklart er det mange som også er genuine kjøpere. Dog, monkey see, monkey do.

 

Kilder?

 

Sånn på sparket. Sakene jeg i utgangspunktet tenkte på er eldre enn som så, men overlater graving etter slikt til spesielt interesserte. Mener å huske det har vært nevnt i norsk presse også.

 

Edit: Det er riktignok Orange, ikke Apple som står for lønna i saken der. Det er dog ikke et ukjent fenomen i markedsføring, og iPhone er slettes ikke de eneste produkter som kan finne på å markedsføres på denne måten.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Et godt eksempel på hvordan Apple klarer å styre din hverdag :-)

 

Apple menigheten legger seg frivillig på gaten i 5-6 netter bare for å være blant de første som får kjøpt en iphøne fra en av mange butikker :D

Ikke kan man engang stemple seg selv som "Første i Norge med iphøne 4S" :)

 

Jobs sier "Jump!"

"How high?!" Roper menigheten i ekstase.

 

Minner meg om fjortis-hysteriet rundt Harry Potter filmene.

Lenke til kommentar

Som sagt, det er ikke bare for å være blant de første som får kjøpt. Det er for å være sammen med likesinnede om noe som interesserer en.

 

Så kan man si at det er en tåpelig aktivitet å lage fellesskap av. Men ærlig talt, er ikke de fleste her fordi de er litt gadget-frikere og har et litt mer en rent bruksorientert forhold til mobiler og teknologi? Hvorfor er det dummere å stå i kø sammen med likesinnede mobilfans en dag eller to annethvert år enn å sitte foran PC'en i ukevis hvert år av samme årsak?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Den kommer nok i salg 28/10 som annonsert i Norge. Prisen spekuleres i om kommer til å bli høyere enn den var på iPhone 4, men det vil vel vise seg ...

 

Ellers er det vittig at folk står så lenge i kø.

Jeg var i Glasgow i går og kl 13 hadde de fremdeles de fleste modellene i salg.

Da var det ingen i kø og de fleste var bare innom for å se på 4S og ... alt annet.

 

På den nyåpnede 'storen' kjøpesenteret i utkanten nærmest lovet en av de

som var ansatt der at å stå i kø var ingen vits, de ventet ikke kaos og fikk mange

nok til at de ikke gikk tom. Dette sjekket jeg ikke ...

 

:-) Jan

Lenke til kommentar

Jeg var i USA i ferien og en fyr fortalte meg at han fikk iPhone 4 på første dag. Han fant ut av at den kom ut samme dag som den kom ut. han dro på AT&T store på kjøpesenteret, et kjøpesenter som hadde apple store. da gikk han forbi apple storen med den en og en halv lange køen, og gikk inn på AT&T store og kjøpte iPhone 4 på 5 minutter.

 

Han burde få en pris for og være føtt amrikaner, men ikke være det :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Nå er jo du åpenbart en "android fanboy" når du både har alle android sakene dine i signaturen, samt androidlogo som avatar :!:

 

Jeg har både ipad og iphone, men ser ikke på meg som en "apple fanboy" i det heletatt. Om noen hadde gitt meg en gratis android, hadde jeg tatt imot med åpne armer. Sikkert en fin julegave til en slektning. Mtp jeg har 4'ern av iPhone, så blir det nok ingen ny tlf på meg med det første. :tease:

Jeg foretrekker Android ja, men hadde ikke stått en dag eller mer i kø uansett hvilken mobil de gav bort ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Nå er jo du åpenbart en "android fanboy" når du både har alle android sakene dine i signaturen, samt androidlogo som avatar :!:

 

Jeg har både ipad og iphone, men ser ikke på meg som en "apple fanboy" i det heletatt. Om noen hadde gitt meg en gratis android, hadde jeg tatt imot med åpne armer. Sikkert en fin julegave til en slektning. Mtp jeg har 4'ern av iPhone, så blir det nok ingen ny tlf på meg med det første. :tease:

Jeg foretrekker Android ja, men hadde ikke stått en dag eller mer i kø uansett hvilken mobil de gav bort ;)

 

De ga bort gullbelakte andriod telefoner med diamantbelakt touch skjerm til en verdi av 4,2 millioner i USD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke stått i den køen om de hadde gitt bort telefoner gratis.

Nå er jo du åpenbart en "android fanboy" når du både har alle android sakene dine i signaturen, samt androidlogo som avatar :!:

 

Jeg har både ipad og iphone, men ser ikke på meg som en "apple fanboy" i det heletatt. Om noen hadde gitt meg en gratis android, hadde jeg tatt imot med åpne armer. Sikkert en fin julegave til en slektning. Mtp jeg har 4'ern av iPhone, så blir det nok ingen ny tlf på meg med det første. :tease:

Jeg foretrekker Android ja, men hadde ikke stått en dag eller mer i kø uansett hvilken mobil de gav bort ;)

 

De ga bort gullbelakte andriod telefoner med diamantbelakt touch skjerm til en verdi av 4,2 millioner i USD.

Hehe. Godt poeng. Får endre til at jeg "hadde ikke stått en dag eller mer i kø uansett hvilken vanlig forbrukertelefon de gav bort" da :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...