Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ordner seg nok, folkens! Hvis noen her inne innvilges plass i Bodø, er dere velkomne til ta kontakt med meg for nærmere informasjon om skolen der oppe, byen og nærområdet, leie av hybel, osv. Er selvfølgelig fortsatt åpen for andre spørsmål også! :)

 

Får vente å se, Bodø på første pri hos meg. Så du hører fra meg om jeg kommer inn. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Stor sjanse for å komme inn altså;D Av disse 1477 , må man jo trekke i fra dem som ikke møtet opp og de som strøk på det fysiske. Men det viser ialfall at man har over 50% sjanse for å komme inn;)

 

 

Ja, det er ikke mange igjen om studieplassene når du trekker fra alle som ikke møtte opp, og alle som strøyk.

 

Vil tippe en 900-1000 stk har kommet seg gjennom, og flere av disse vil jo selvfølgelig bli luket ut på intervjuet. Så det er vel uansett til syvende og siste konkurransepoenga som vil telle!

Lenke til kommentar

0 poeng

Søkte med 23/5 regelen

Jobbet de 4-5 sistera som brannmann samt aktiv deltakelse i forsvaret (nærkamp, trening i maktanvendelse, leder kurs osv...)

 

 

Meeen....havner nok sist i bunken vil jeg tro ^^

 

23/5 regelen? Du må da alikavel ha generel studiekompetanse for å oppnå dette, og dermed også ha konkurransepoeng!

 

Jeg søker selv dette, og tok Mattematikk 1 & 2p, Naturfag, Historie, Engelsk, samfunnsfag og norsk. Dette er egentlig en 2 årig utdannelse.

Lenke til kommentar

Vi pleier å operere med at rundt 20% av de som møter, stryker på fysiske tester, og at ca. 15% av de som består fysiske tester ikke blir funnet egnet på intervju. Dette varierer selvfølgelig litt fra år til år (2-3% fra eller til).

 

 

Dette er hentet fra PHS på fb. Da sitter vi igjen med ca 1000 da :) ..

Overraskende mange som ryker på intervjuet synes jeg..

Endret av Joggern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...