Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Oktober 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en skrytetråd det her, ikke sant? :whistle:

 

 

Nja, er vel heller ment i utgangspunktet og være for bilder som ikke er gode nok til visning i BK :)

Akkurat den "regelen" er vel ganske så diffus. Mange bilder her som er mere enn gode nok for BK! :p

 

For meg er denne tråden for bilden som er FOR gode for BK, altså bilder som en er sikker på at er gode :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er denne tråden for bilden som er FOR gode for BK, altså bilder som en er sikker på at er gode :p

Det er ikke det som er intensjonen med disse trådene, den er for alle som har et bilde eller to som de vil sie frem til andre. Hverken mer eller mindre. Om de er gode eller dårlige, om de heller hører hjemme i BK, osv er ikke relevant.

 

Det må ikke bli slik at folk vegrer seg å legge ut bilder her fordi de ikke føler at bildene er gode nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er denne tråden for bilden som er FOR gode for BK, altså bilder som en er sikker på at er gode :p

Det er ikke det som er intensjonen med disse trådene, den er for alle som har et bilde eller to som de vil sie frem til andre. Hverken mer eller mindre. Om de er gode eller dårlige, om de heller hører hjemme i BK, osv er ikke relevant.

 

Det må ikke bli slik at folk vegrer seg å legge ut bilder her fordi de ikke føler at bildene er gode nok.

 

Jeg mente det ut ifra at det er så sykt mange gode bidrag som legges ut i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...