Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Oktober 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@GENTorly: Nydelige bilder. Det er noe fasinerende med gamle biler og annet menneskeskapt i naturen :thumbup: . De to øverste er kanskje noe tett på?

 

 

 

De to øverste er helt klart ganske tett på. Dette var dog med vilje; Nr.1 har en kul ting; det knuste glasset. Nr.2 hadde bare en slik tøff detalj på hele bilen, så jeg fokuserte på å få fram noe ved bilen, ikke hele bilen. Godt du likte bildene! :)

 

Her er forsåvidt en liten svart/hvitt-serie fra samme turen :)

 

 

 

6223613284_95a97ce500_z.jpg

 

6226131574_85e5b13b60_z.jpg

 

6225611373_cb571bb6d7_z.jpg

 

 

Herlig!.

Endret av brk
Lenke til kommentar

Jeg fikk dratt meg ut for å fotografere stjerner på lørdag. Har så og si aldri tatt bilder av stjerner/nattmotiver før så det var spennende :)

Bildet er tatt på Sjusjøen, 10 minutter fra hytta :)

 

Hmmm, skulle tro vi hadde planlagt dette sammen... Var jo også på Sjusjøen i helgen, og prøvde også stjernebilder for første gang... Ganske så likt resultat også. Har ikke gått gjennom mine skikkelig enda, men kommer vel noen bilder fra meg også snart.

Lenke til kommentar

Hmmm, skulle tro vi hadde planlagt dette sammen... Var jo også på Sjusjøen i helgen, og prøvde også stjernebilder for første gang... Ganske så likt resultat også. Har ikke gått gjennom mine skikkelig enda, men kommer vel noen bilder fra meg også snart.

Heheh, sånn kan det gå :) Ser frem til å se hva du har fått til.

 

Edit: Dragen: De ble tatt omtrent ved midnatt. Hva med å pakke med seg telt og kamera og slå leir i skogen? :)

Endret av Breni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...