Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Oktober 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utruleg vakker gravstein

 

Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) :)

 

Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk!

 

Bilde i seg selv var bra, hva med og viske ut navnet istedenfor ?

 

Nå så jeg ikke bilde, men tillater jeg å spørre, hvorfor har vi gravstein dersom det ikke er for å minnes de som er gått bort. Regner ikke meg selv som ufølsom men det var da en merkelig ting å påpeke at man kunne se navn på en gravstein

Lenke til kommentar

Utruleg vakker gravstein

 

Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) :)

 

Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk!

 

Bilde i seg selv var bra, hva med og viske ut navnet istedenfor ?

 

Nå så jeg ikke bilde, men tillater jeg å spørre, hvorfor har vi gravstein dersom det ikke er for å minnes de som er gått bort. Regner ikke meg selv som ufølsom men det var da en merkelig ting å påpeke at man kunne se navn på en gravstein

 

Eg har kanskje ikkje rett til å leggja ut slike bilete på internett, då eg ikkje har peiling på kven det var. Det er veldig personlege greier, og gravsteinen var berre nokre år gamal. Uansett, skulle pårørande koma innom her, vil eg ikkje skapa uro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...