Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Oktober 2011


Anbefalte innlegg

Går vel an å komme med tilbakemelding uten at jeg må bevise at jeg skal være bedre? Dette er en lei uvane mange har på dette bildeforumet. Type "Hvis du vil at jeg skal endre på noe så får du gjøre noe bedre selv".

Det har vel mere med hvordan du kommer med råd - ordbruk som "sinnsykt fetere" og "om du hadde turt" gjør jo ikke akkurat folk vennligere stilt. Og det er vanskelig for oss å vurdere verdien i rådene dine når vi aldri har sett hva du er god for.

 

Greit jeg har et annet ordbruk enn mange av den eldre garden på dette forumet, men det får så være. Hvis ikke folk vil at jeg skal si det mest åpenlyse til dem så skal jeg holde munnen lukket.

 

Diskusjonen er død.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit jeg har et annet ordbruk enn mange av den eldre garden på dette forumet, men det får så være. Hvis ikke folk vil at jeg skal si det mest åpenlyse til dem så skal jeg holde munnen lukket.

Det har ikke noe med alder å gjøre - det har med folkeskikk og gjensidig respekt.

 

Diskusjonen er død.

Neppe ...

Lenke til kommentar

Det har vel mere med hvordan du kommer med råd - ordbruk som "sinnsykt fetere" og "om du hadde turt" gjør jo ikke akkurat folk vennligere stilt. Og det er vanskelig for oss å vurdere verdien i rådene dine når vi aldri har sett hva du er god for.

 

Nettopp. Med en såpass vag og lite konstruktiv tilbakemelding som "eksperimentere med lys og effekter" (er det ikke nettopp det han har gjort?) sammen med slengbemerkningen "hadde du turt" så må du nesten presentere noe som ikke nødvendigvis beviser at du er bedre, men i hvertfall at du selv "tør" å "eksperimentere med lys og effekter" og som kanskje kan gi noen litt mer konkrete tips til hva slags eksperimenter og effekter du sikter til - tilbakemeldingen som den står nå har ikke mye verdi for en aspirerende strobist ;)

 

Månedstrådene er strengt tatt ikke stedet for bildekritikk, selv om man gjerne må komme med (konstruktive) innspill - klør det i kritikerfingrene er du hjertelig velkommen til å la ordene flomme ut i kritikktråden, kritikkforumet eller kritikksystemet. Ballen er din :)

Lenke til kommentar

Går vel an å komme med tilbakemelding uten at jeg må bevise at jeg skal være bedre? Dette er en lei uvane mange har på dette bildeforumet. Type "Hvis du vil at jeg skal endre på noe så får du gjøre noe bedre selv".

Det har vel mere med hvordan du kommer med råd - ordbruk som "sinnsykt fetere" og "om du hadde turt" gjør jo ikke akkurat folk vennligere stilt. Og det er vanskelig for oss å vurdere verdien i rådene dine når vi aldri har sett hva du er god for.

 

Greit jeg har et annet ordbruk enn mange av den eldre garden på dette forumet, men det får så være. Hvis ikke folk vil at jeg skal si det mest åpenlyse til dem så skal jeg holde munnen lukket.

 

Diskusjonen er død.

 

Ooh , det er så mye jeg har lyst til å si nå....

 

...men jeg lar heller mr JC si hva jeg mener om deg;

 

 

 

 

 

 

:evil:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...