Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det norske ordet for immersion igjen? Er en grunn til at det ikke plinger med nye trofeer hele tiden, det får deg ut av spillverdenen. Nei, trofeer ødelegger mye i sånne historiedrevne spill. Bra man endelig kan skru av trofénotifications.

Skrevet

Ni no Kuni på tilbud på ps store til 75! Enda billigere hvis du er pluss medlem. Klarte ikke la vær. :-D

Løp og kjøp alle som ikke har det. Sterk kandidat til årets spill for min del. Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. :thumbs:

Skrevet

Må si at det var et sabla godt salg på PSN nå, masse gode spill til svært lave priser. Mass Effect, Bioshock, Battlefield, Ni No Kuni, God of War, Puppeteer. Løp og kjøp! :)

Skrevet

Det sies at dette er hva PS+ får i januar, knusebra av Sony nok en gang i så tilfelle :)

PS4: Don’t Starve
PS3: DmC: Devil May Cry, Bioshock Infinite, Brothers: a Tale of Two Sons
PS Vita: Smart as…, Worms Battle Islands

http://www.dualshockers.com/2013/12/25/january-playstation-plus-free-games-leaked-by-promo-video/

Brothers var eft av årets herligste overaskelser på xbox for min del, og Infinite var knall på PC.

Skrevet (endret)

Pluss oppdateringa for januar har allerede kommet. :) Har selv lasta ned DMC.

Edit: Borderlands 2 har også kommet til pluss nå. Tviler på Bioshock Infinite, men hadde vært digg. Og Brothers er på tilbud nå til 35kr.

Endret av Sir-Allistair

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...