Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et menneskelagd system kan knekkes av andre mennesker bare nok tid og energi legges inn i det.

 

Ville du sagt det samme om banken din rotet vekk alle sparepengene dine og sa sorry, vi gjorde en feil...

 

neppe..

 

Hadde banken gjort det så hadde det ikke kostet deg en krone, og du hadde selvfølgelig fått pengene dine. Samme er det i PSN saken. Og mener du at Sony bør fjerne all mulighet til å kjøpe innhold på PSN? Fordi du mener at "Det er for tidlig av dem og be om tillit til å kjøpe noe enda"?

Lenke til kommentar

må klage litt på NFS:shift 2.grafikken ser jo helt elendig ut i forhold til 1ern.man ser jo pixlene på racing linja jo.selve cockpitten er også på de bilene jeg har kjørt er begrensa og ikke i nærheten av shift 1.Hvor ble av grafikken vi så tommy milner kjøre på laguna seca da,faen asså føler meg snytt av EA.og med tanke på de har holdt på utviklinga i flere år så kan man lure på hva de har gjort.

 

JEg likte faktisk corner sliding til shift 1,men når jeg prøver på noe slikt så gynger bilen på sidene.Følelsen med helmet cam er bare irriterende.

 

Min favoritt bil i NFS shift 1 er Porsche Cayman S siden den lager ekstrem med lyd,deilig og kjøre og nice handlng og fet cockpit view,men så så jeg Cayman S i shift 2 her også og kjøpte den og tuna den og bilen er jo helt elendig.

 

Hvorfor er ikke bonus objectivsa i HUD'n,man må sette spillet på pause og se på andre valg der for og finne de.

 

Fins det noen vei og få tilbake pengene på shift 2,shift 1 digga jeg og spilla på,men 2ern er bare frustrasjoner når bilene dunker borti deg så snurrer du og så kommer en bil til og så snurrer du igjen,så ligger du på siste.Men når jeg kommer borti en bil litt hardt så snurrer han ikke,han bare kjører videre nesten.

 

edit:og det er utrolig vanskelig og finne fram den riktige bilen til riktige tier som i shift 1,hvorfor har de kutta ut Tier 1-4 fordelinga?????

 

Man har heller ikke agression eller precision på profilen sin heller.mest lyst til og gi opp spillet.

 

 

Please si at det noen andre her som føler det samme om shift 2,har bare lyst til og legge spillet tilbake på hylla og ta fram FFX istedet.

BLir spillet bedre,jeg har så og si kommet fra shift 1 med engang og satt in shift 2.

 

 

Finnes en email som jeg kan klage til EA til? når det gjelder NFS shift 2.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

http://www.ign.com/events/e3/2011/live-video

 

Sony show right NOW!

 

Flott at CEO'en hos Sony US unnskylder problemene med PSN nettverket forøvrig.

 

Uncharted coming up!

 

Fyttefaen Uncharted 3 ser fett ut, helt rått! :love:

 

Og for ikke å snakke om Resistance 3 da... makan! :love:

 

Dette er er ett godt år for PS3!

 

 

GOW Origins i 3D

 

Playstation 3D monitor og 3D briller blir bundlet med Resistance 3 til 499 Dollar. 2 Player på 3D tv'en blir fett, 2 spillere kan se ulike ting på samme skjerm, som om en skulle ha 2 tv'er.

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får koblet meg til serverne helt fint i Burnout Paradise jeg. :) Skal prøve på platinum trophy før jeg mister tilgang til spillet.

 

edit: må tydeligvis ha PS3-kompatibelt kamera for å få platinum

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Haha, våknet faktisk i rett tid til konferansen i natt, så fikk sett denne også :p Ingen store overaskelser eller noe slikt, ellers var det jo greit å få sett noe mer til Uncharted 3:) Resistance 3 derimot, er ikke helt overbevist her desverre.

 

Likte Tretton sin ydmykhet overfør aktører og kundebasen uhvertfall.

Lenke til kommentar

Får koblet meg til serverne helt fint i Burnout Paradise jeg. :) Skal prøve på platinum trophy før jeg mister tilgang til spillet.

 

edit: må tydeligvis ha PS3-kompatibelt kamera for å få platinum

Det funker med vanlig web-kamera også. Kjenner du noen som enten har PS-Eye eller et brukbart web-kamera som du stoler tilstrekkelig på kan den personen logge på din konto, ta et bilde så du får trofeet. Litt surt å mangle platinum pga noe så dumt (anbefaler å ikke la det trofeet være igjen til slutt for da får personen som tar bildet se at platinumtrofeet popper opp og ikke du ;-) )

Lenke til kommentar

Jack Tretton på GTTV sa at Vita kommer i løpet av Fiscal Year AKA innen Mars 2012. Han hintet også til at Agent kanskje ikke er PS3 eksklusiv lenger.

 

Flott for folk med 360(og Kafe?) at Agent blir multi, men hadde hatt lyst til å se Rockstar ta i bruk de ekstra fordelene PS3 tilbyr. Vi får se hva Rockstar sier, tror spillet kommer til å bli sinnsykt bra uansett.

Lenke til kommentar

Får koblet meg til serverne helt fint i Burnout Paradise jeg. :) Skal prøve på platinum trophy før jeg mister tilgang til spillet.

 

edit: må tydeligvis ha PS3-kompatibelt kamera for å få platinum

Det funker med vanlig web-kamera også. Kjenner du noen som enten har PS-Eye eller et brukbart web-kamera som du stoler tilstrekkelig på kan den personen logge på din konto, ta et bilde så du får trofeet. Litt surt å mangle platinum pga noe så dumt (anbefaler å ikke la det trofeet være igjen til slutt for da får personen som tar bildet se at platinumtrofeet popper opp og ikke du ;-) )

Har prøvd med 2 forskjellige Logitech web-kameraer. Får bare opp "unknown USB device connected" oppe i høyre hjørne på skjermen. Inne i kamera-menyen (edit: "Camera Device Settings") kommer det ikke opp noe bilde.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Hvilke to spill anbefaler dere å laste ned med welcome back pakka? Jeg har gått for LBP, men er usikker på nr 2. Har infamous fra før av. :hmm:

Vil anbefale deg å sjå litt på youtube av dei forskjelige spela, slik du ser sjølv kva spel som ser bra ut. Men om eg var deg ville eg gått for wipout

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som opplever å ikke få tilgang til gratis-spillene?

 

Jeg var innom PS Store for en liten stund siden, og da så alt ut til å være tilgjengelig, men når jeg nå bestemte meg for å laste ned Infamous, var den midterste av de tre alternativene, "Welcome Back, PS3 Free Games" borte.

 

Jeg har ikke lastet ned eller installert verken spill eller PS Plus, så jeg synes dette er litt merkelig. På den andre brukerkontoen min ser det ut til å være som det skal, og det ser sånn ut på den amerikanske brukeren min også.

 

Jeg har ikke hatt bruk for å laste ned spill fra PSN før, men er det sånn at om jeg laster ned f.eks. Infamous, vil jeg da kunne spille det med hvilken som helst av mine tre brukerkontoer, eller bare den jeg lastet det ned med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...