Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta nettopp ned nyeste update til PS. Prøvde å logge på og fikk beskjed om at passordet var gammelt og at jeg måtte endre det. Skulle få en mail og så skulle jeg endre passord via pc.

 

Har prøvd dette i over 2 uker nå, men får aldri den mailen.

 

Flere som har dette problemet? Har fått mail fra playstation før så er sikker på at det ikke er noe med spamfilteret mitt. Har hørt om folk som bare har endra passord inne på PS'en uten å motta den mailen, er så irriterende å måtte få mail.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det nå nettopp selv. Hadde glemt passordet på PS3, så trykket på "glemt passord". Fikk en mail sekunder senere, trykket på en link i mailen, skrev inn nytt passord og så kunne jeg logge inn på PSN. Veldig enkelt og kjapt. Hvorfor du ikke får mailen aner jeg ikke.

 

Edit: Da holder jeg på å laste ned Dead Nation og WipEout HD.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

jeg fikk endre passord i ps3en på alle kontoene mine. skjønner ikke hvorfor ikke alle klarer det:S

Fordi du har aktivert kontoene dine på PS3en din, noe som gjøres automatisk hvis du laster ned noe du har har kjøpt på PSN. Har du ikke gjort det vil ikke Sony enkelt kunne sjekke om PS3en du bruker faktisk tilhører den virkelige eier av kontoen, og krever dermed at du beviser at du har tilgang til epostkontoen istedet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en mail for en uke siden et par timer etter at jeg hadde trykket glemt passord. Men den linken jeg trykket på i den mailen førte meg inn på en side som er "under maintence".

 

Var inne playstation sine sider og gikk inn på en guide som skulle vise hvordan man endrer passord. Når jeg trykker på linken i den guiden er siden fortsatt "under maintence".

 

Er så sinnsykt irriterende. Er det ingenting jeg kan gjøre for å motta denne mailen? Med tanke på at jeg har mottat den en gang før kan det vel ikke være noen spamfilter eller no brannmur e.l. som stopper den?

 

Hvordan klarte du å endre passord Nouse4aname? Hvis du ser på denne siden

 

http://uk.playstation.com/psn/support/psp/detail/item371177/Changing-your-PlayStation-Network-account-password/

 

Og klikker på linken under "forgotten password" litt nedpå siden kommer du til en siden hvor det står "under maintence". Er ikke det samme siden som er i den mailen man får når man trykker "forgotten password" inne på PSen?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Angående den linken, så står det "under maintence" når jeg trykker på den også. Men ser også at det er for PSP. Her er for PS3, men det er ingen link der. http://uk.playstation.com/psn/support/ps3/detail/item370923/Changing-your-PlayStation-Network-account-password/

 

Men en ting jeg så nå, og det er at i den mailen jeg fikk tilsendt, så står det "This link will expire in 3 hours from the time that it was sent." Så hvis det tar mer enn 3 timer før du får klikket på linken i mailen, så virker den ikke lenger. Så kanskje det er derfor?

Lenke til kommentar

Jeg er klar over den 3 timers greia, men det er jo ikke problemet. Problemet er at jeg ikke mottar mailen.

 

Bare for å se om det var noe galt med online.no mailen min prøvde jeg å lage en ny konto. Når man gjør det kommer det etterhvert en melding om at man har fått en verifikasjonsmail. Denne må man gå inn på og trykke på linken akkurat som alle andre steder man oppretter kontoer. Får ikke denne mailen heller. Og dette var med en hotmail mail. Helt vilt irriterende.

 

Er det bare å vente? Er det ingenting annet man kan gjøre?

 

Hva er grunnen til at noen kan endre passordet på PSen og andre må få mail? Er det noe de gjør, eller er det bare helt random hvem som får hva?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Jeg fikk en error message mens jeg satt og spilte igjennom CVLOS:Ressurection istad,meldinga er som følger: unhandled error: 536C0290.

 

NOen som har vært borti denne meldinga før,prøvde og google den mens finner bare noe med Frameworka som tydeligvis ikke har noe med ps3'n og gjøre.

Ingen knapper fungerte,bortsett fra PS knappen noe som gjorde at jeg måtte gå ut av spillet og inn igjen.

anyone?

Lenke til kommentar

Jeg aner virkelig ikke. Men jeg foreslår at du ringer Sony og hører med dem. Fant dette da jeg søkte Sony Norge http://www.sony.no/section/kontakt

 

Ringte det nummeret, men selv om jeg ringer innenfor åpningstidene får jeg bare beskjeden: "velkommen til Sony, vårt kontor er nå stengt. Åpningstider er 8-16 mandag-fredag."

 

Noen som vet om kontoret er lagdt ned eller er på ferie?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...