Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har PS Plus og får det nå gjennom Welcome Back Pakken, så kan du laste ned Burnout Paradise gratis. Du vil kunne spille det så lenge du har en aktiv Playstation Plus konto. Hvis du ikke fortsetter og betaler for Plus etter den gratis måneden har gått ut, vil du få beskjed at du ikke kan spille spillet lenger fordi din bruker ikke har de rette rettighetene til å spille det. (eller noe slikt.) Det er en del av buisness modellen til Sony for å holde deg på Plus.

 

Hvis du synes at det er urettferdig med at du ikke får beholde det gratis spillet/spillene du laster ned gjennom playstation plus, så er det helt greit, men Burnout er ikke en del av Welcome Back pakken, så det er egentlig ingen grunn til at du skulle få det for odel og eie i tillegg til de 2 spillene en får i pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva håper/tror vi kommer på pressekonferansen på E3 fra Sony? Skal visstnok vare 5 timer! Håper på Syphon Filter PS3, Sly 4, Heavenly Sword 2 fra Sony Santa Monica. Flere gode spill til NGP. Navn, pris ($250) og dato avslørt. Fast dato og ny trailer for The Last Guardian.

 

En beklagelse for PSN downtime og ekstra funksjoner i ny update hadde vært flott også.

Lenke til kommentar

Fikk endelig runna Thor god of thunder,faen så frustrerende spill.Men fy faen sistebossen var vanskelig,trur jeg holdt på med han i over 2timer.Imorra blir det shift 2:)

Noen andre enn meg som synes upgrading på shift 2 ser teit ut?

jeg spilte litt innom for en stund siden og la merke til når man oppgraderer så så står det for eks + 0.3sec ellerno.Synes ikke akkurat det ser så fint ut,foretrekker da heller upgradinga fra Shift 1.

Og den helmet cam er noe av det værste jeg vært borti,greit at det skal sette deg i førerns sette men,blir sann awkward styring,kanskje meg som ikke har vært lenge i helmet cam,men får se senere.

 

 

btw,er jp store oppe enna?

leste at de ikke fikk lov av regjeringen i jp og åpne storn enna.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Hva håper/tror vi kommer på pressekonferansen på E3 fra Sony? Skal visstnok vare 5 timer! Håper på Syphon Filter PS3, Sly 4, Heavenly Sword 2 fra Sony Santa Monica. Flere gode spill til NGP. Navn, pris ($250) og dato avslørt. Fast dato og ny trailer for The Last Guardian.

 

En beklagelse for PSN downtime og ekstra funksjoner i ny update hadde vært flott også.

Tror nok det er nærmere 1,5 timer. Er vel det Gametrailers skal streame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...