Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do?

A:

1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB

2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List

3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed

4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content””

Lenke til kommentar

Hva håper/tror vi kommer på pressekonferansen på E3 fra Sony? Skal visstnok vare 5 timer! Håper på Syphon Filter PS3, Sly 4, Heavenly Sword 2 fra Sony Santa Monica. Flere gode spill til NGP. Navn, pris ($250) og dato avslørt. Fast dato og ny trailer for The Last Guardian.En beklagelse for PSN downtime og ekstra funksjoner i ny update hadde vært flott også.

 

:dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler jeg har veldig mange spill å fullføre for tiden :p

 

Portal 2, GTA IV, Bulletstorm, Prince of Persia Trilogien, PoP Classics, Dead Nation, InFamous, Pain, Magic: The Gathering, og litt til. Skal prøve platinum, derfor det er litt stressende :new_woot: Jaja, er vel bare å fortsette, og håpe jeg er ferdig til UC3 kommer ut :D

Lenke til kommentar

395 kr for 12 mnd + 3 mnd

 

Er det bare meg eller er det ikke litt tidlig å vise Sony noen som helst tilitt i form av å kjøpe noe slikt?

 

De har jo tross alt verdensrekord i å gi bort kontoopplysninger og har vært ute av drift rimelig lenge også.

For min del har jeg aldri vært sur på dem. Et menneskelagd system kan knekkes av andre mennesker bare nok tid og energi legges inn i det.

Hackerne derimot møter den tykke enden av balltreet mitt hvis jeg noensinne møter dem. Leter etter svette, kvisete tapere uten kjærester daglig, men so far no luck..

Lenke til kommentar

Et menneskelagd system kan knekkes av andre mennesker bare nok tid og energi legges inn i det.

 

Ville du sagt det samme om banken din rotet vekk alle sparepengene dine og sa sorry, vi gjorde en feil...

 

neppe..

 

Dårlig sammenligning forsåvidt, men poenget er at påstanden din om at det er slikt vi skal akseptere holder ikke.

 

Jeg forventer at Sony forholder seg til avtalen sin og ivaretar mine personopplysninger på en slik måte at de ikke kommer på avveie...

 

Hvis de ikke kan garantere for slikt bør de heller ikke lagre dem.

 

På samme måte som en bank.. kan de ikke sikre pengene så bør de heller ikke drive bank..

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...