Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do?

A:

1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB

2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List

3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed

4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content””

 

 

 

 

Bare vent litt, så poster LFHD forklaringen for tiende gang.

 

Stemmer, utrolig at folk ikke kan lese 3-4 poster før de poster selv.

Lenke til kommentar

Har hatt min PSP i 3 år og ingenting har blitt ødelagt på den. Selv etter 10 lag med støv.

 

Hell yeah! Fant ut at jeg har en amerikansk PSN bruker som jeg faktisk husker pasordet på. Så nå har jeg, på 2 dager, skaffet meg Dead Nation, Rachet & CLank: Quest for Booty og WipeOut HD på PS3, Killzone: Liberation og LittleBigPlanet på PSP. I tillegg har jeg nå lastet ned alt fra det amerikanske PS Plus markedet.

 

inFamous og LittleBigPlanet har jeg allerede på PS3 og ModNation Racers og Pursuit Force har jeg også på PSP.

Lenke til kommentar

Hva skjer hvis jeg laster ned f.eks burnout som er gratis med Plus konto? Vil jeg miste muligeten til å spille det når plus kontoen min går ut? (Har bare den gratis varianten av PS plus..)

Alt PS+ innhold går ut når abonnementet går ut.

 

 

Nei, bare det som er GRATIS forsvinner

 

Q: Do I get to keep any games or content I purchased with the PlayStation Plus discount?

A: Yes. Any content you purchase at a discount is yours to keep, regardless of your subscription status.

Lenke til kommentar

Hva skjer hvis jeg laster ned f.eks burnout som er gratis med Plus konto? Vil jeg miste muligeten til å spille det når plus kontoen min går ut? (Har bare den gratis varianten av PS plus..)

Alt PS+ innhold går ut når abonnementet går ut.

 

 

Nei, bare det som er GRATIS forsvinner

 

Q: Do I get to keep any games or content I purchased with the PlayStation Plus discount?

A: Yes. Any content you purchase at a discount is yours to keep, regardless of your subscription status.

Ja, det skulle jo egentlig bare mangle.

Lenke til kommentar

Hva skjer hvis jeg laster ned f.eks burnout som er gratis med Plus konto? Vil jeg miste muligeten til å spille det når plus kontoen min går ut? (Har bare den gratis varianten av PS plus..)

Alt PS+ innhold går ut når abonnementet går ut.

 

 

Nei, bare det som er GRATIS forsvinner

 

Q: Do I get to keep any games or content I purchased with the PlayStation Plus discount?

A: Yes. Any content you purchase at a discount is yours to keep, regardless of your subscription status.

 

HÆÆÆÆÆÆÆÆ ??

 

Så det spillet lastet ned som var gratis vil forsvinne???

 

WTF??

 

Kan vel ikke stemme??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...