Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk flest gir blaffen i de nye konsollene

 

Bakgrunnen for påstandene er en undersøkelse analyseselskapet IDC har gjennomført i hele 25 land. I denne undersøkelsen havnet USA, som har den største markedsandelen i bransjen, blant de fem landene der interessen for nye konsoller var lavest.

 

Rapportene om skuffende interesse står i kontrast med meldingene om sprengte forhåndsbestillinger hos blant annet amerikanske Gamestop, som nå har stoppet å ta imot bestillinger i frykt for tomme lagerhyller.

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/188234/Folk+flest+gir+blaffen+i+de+nye+konsollene/

 

Hype kan det vel kalles, nå er det vel ikke første gangen firmaer skryter på seg, "Utsolgt før lansering".

Lenke til kommentar

Så lenge ps3en fortsatt får spillene ps4 får ( diablo, cod etc ), minus noen typiske mainstream spill, og man itillegg nå har Wii u for eksklusiver( Mario kart m.f stikker kjepper i hjula), så ...

 

Så skal bli artig å se hvor mange som tenker at ps4 og Xbox one kan vente en stund.

Jeg tror det fort kan bli litt som med nintendoen, bare et bedre førstesalg.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Fikk lyden til å virke igjen!!

Dro ut alle støpslene og kobla fra alt. Tok en safe restart av PS3'en, restore sound settings og restore file system og tok en ting av gangen. Husket ikke om jeg hadde DTS 5.1 eller DD så jeg valgte det siste istedetfor å velge begge alternativene (surroundanlegget mitt er et sånt Philips HTS3551 blue-ray greie og jeg leste noe om at disse multi-systemene av og til har problemer med å dekode lyden hvis flere alternativer presenterer seg..).

 

Får håpe dette holder til i høst - da er det PS4 og nytt lydanlegg med HDMI-ut så jeg kan bruke det istedetfor - virker mer stabilt..

Lenke til kommentar

Noen som får amerikansk Netflix til å funke? Har prøvd de fleste dns jeg har kommet over fra juni/juli 2013, og enten får jeg bare den norske uansett, eller Netflix sier det er et problem enten ved oppstart eller når jeg forsøker spille av.

Har prøvd å slette og reinstallere Netflix uten hell.

 

Gikk så fint for et par uker siden...

Lenke til kommentar

For meg fungerte det å gå inn på brukerinnstillingene på Netflix (på PC), og fjerne alle tilknyttede enheter, for å så koble dem på igjen. Netflix bruker et ganske "dumt" system, som såvidt jeg forstår kun tillater fem tilkoblede enheter, og regner avinstallert og reinstallert Netflix på et gitt system som en ny enhet. Du får heller ikke noe varsel om du overstiger grensa, ting fungerer bare ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...