Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen andre som har problemer med at man spawner uten våpen? Brukte nettopp support, og spawnet 5 ganger uten våpen før kampen var ferdig...

EDIT: Og nå vil ikke PS3-en lese blu-ray discer lenger. Og dette kommer dagen etter en problemfull nedlasting av b2k? Jadda, DICE har føkkings ødelagt PS3-en min. :nei:

Endret av MækkTævvish
Skrevet

Noen andre som sliter med at de må bytte våpen for hver gang de bytter fra RUS til US og tilbake? Vil så veldig gjerne starte kampene med M9 suppressedm men da må jeg bytte hver gang.

Lite problem egentlig, men noe frustrerende :hrm:

Skrevet

Driiiiver meg gal at de har to versjoner av B2K kartene, et bittelite et uten noen fly og helis, og et stort ordentlig et med jets helis apc tanks osv.

Kommer ALLTID inn på det småe >.<

Skrevet

Noen ganger når jeg angriper ett flagg i conquestså får jeg poeng for attack order. Eller det kan være defend order. Hvordan setter man attack eller defend order?

Skrevet

Du får også poeng som squad leader hvis noen i squaden din angriper/forsvarer det aktuelle området du har markert.

Så det er en win-win situasjon å "spotte" området hvor du har flest folk fra squaden din, for deres og din (som leader) skyld.

Skrevet

Noen som vet om "do you want to join a squad" valget på loading screen er fjernet i xbox versjonen etter siste oppdatering?

Var prat om at utvikler skulle fjerne det :(

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn, så virker det som grand bazzar krever mindre av ps3! Har aldri opplevd noe som helst fps drops på det brette, til tross for at dette er en av de brettene det kan bli mest intenst på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...