Gå til innhold

Anno 2070 tråden


Anbefalte innlegg

Lastet det ned på nytt. Installerer som vanlig. Velger engelsk språk. Fyrer opp spillet: TYSK! Hva pokker?

 

Helt uaktuelt å spille det på tysk!

 

Visste jeg skulle ha fulgt bedre med i tysk timene på skolen.. :p

 

Krysser fingre og tær for at versonen jeg skal laste ned ifra direct2drive etterpå er på engelsk. Er det på tysk så er det vel bare å kontakte leverandør og få tilsendt riktig versjon fort som fy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk som planlagt inn på storsenteret for å kjøpe den lenge ettertraktede kopien av Anno 2070, og tok turen til Lefdal for å kjøpe det billig der. Og det var med en herlig følelse at jeg entret butikken. Men neida, her solgte de selvfølgelig ikke Anno 2070 -.-

 

Besteme meg derfor for å kjøpe det på Platekompaniet. Jo, koster 100 kr mer, men da får jeg i det minste spillet. Men akk, ikke en gang her hadde de spillet, og dette er på Norges største storsenter for pokker!

 

Deretter gikk turen til Game, og jeg kjente hjertet begynte å banke litt raskere. Tenk om ingen faktisk selger spillet her omkring? Jeg hadde virkelig lyst på en fyisk kopi, og ikke bare et kjøp på Uplay eller lignende. Til min skuffelse hadde heller ikke Game spillet, så da var det bare et forsøk igjen: Spaceworld!

 

Og jeg mistet nesten bakkefeste da jeg endelig så coveret til Anno 2070 foran meg, og sprang til disken for å betale, før jeg tok bussen hjem for å installere og spille det!

 

Så nå har jeg spilt første mission, og må si jeg storkoser meg enormt! Første gang jeg gikk under vann var en av de bedre spillopplevelsene jeg har hatt, og det klør i fingra for mer!!

Endret av Ferb
Lenke til kommentar

Mange bygninger krever at man lager fields rundt, f.eks rice farm, tea plantation osv. Da står det 2/2 og 100% production. Men det er som regel plass til å lage flere fields enn det man trenger for å nå 100% produksjon. Har det noen hensikt å lage flere enn kravet? Får man høyere produksjon med flere fields? Var samme opplegget på anno 1404 og, men jeg husker ikke om det hadde noen effekt å lage flere fields rundt enn det farmen trenger..

Endret av karlif
Lenke til kommentar

hmm.. sitter å lure på å kjøpe dette spillet. Ubistore skal ha 400 kr for det mens D2D skal ha 319kr. Men på D2D står det "Current Release Date: November 17, 2011 at 4PM PST"

 

Noen som har kjøpt/pre ordra fra D2D og fått lastet ned spillet?

 

Har enda ikke fått tilgang til spillet ifra direct2drive nei... :ermm:

 

Skulle ha lest det som stod med liten skrift anf release date der

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Lastet det ned på nytt. Installerer som vanlig. Velger engelsk språk. Fyrer opp spillet: TYSK! Hva pokker?

 

Helt uaktuelt å spille det på tysk!

Samme har skjedd med meg. Prøvd flere ganger. Har du kommet noen vei??

 

Jepp laste det ned enda en gang. Og samtidig tok jeg vare på instal mappen. Så valgte jeg ett nytt sted å instalere det på. And wouldn't you know it: Engelsk! Men blir fortsatt vist til tyske sider hvis jeg trykker på noen linker. Ingame chat var default satt til tysk:S

 

Så langt har jeg kommet til og med mission 3. Tror jeg har møtt på en bug, så kommer ikke videre. Spillet er herlig. Klassisk Anno, bare i fremtiden.

Endret av brannmannsam
Lenke til kommentar

Sitter med en dårlig samvittighet nå... Fikk jo tak i den fysiske versjonen av spillet i går kl 0900 - og har FREMDELES plastikken på coveret :(

Sånn er det å ha barn.

 

Tok en tur på Strømmen Storsenter i går og sjekket for moro skyld. Verken Lefdal, SpaceWorld, EB Games eller Platekompaniet hadde fått inn spillet. Det er for dårlig! Hadde det vært BF3 eller Skyrim så er spillene garantert kjørt ut til butikkene før release - men ANNO har jo ikke samme nedslagsfelt og da er det vel ikke så om å gjøre...

 

Velvel... håper helgen bringer litt alenetid så jeg endelig skal få prøvd spillet jeg også.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes grafikken er elendig? Havet er grått, og trærne ser ut som mosedotter!

 

I forhold til Anno 1404?? Hørte grafikken hadde fått seg ett løft jeg, syntes å kunne se det på div trailere også. Uansett i spill som dette så er det viktigst at grafikken bare gjør nytten sin og det vil jeg vel tro den gjør her.

 

Skal prøve å rydde vekk alle menneskelige relasjoner i kveld (og helst heleehelgen) så jeg får sett dette med egne øyne. Jeg har definitivt trua! :)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes grafikken er elendig? Havet er grått, og trærne ser ut som mosedotter!

 

I forhold til Anno 1404?? Hørte grafikken hadde fått seg ett løft jeg, syntes å kunne se det på div trailere også. Uansett i spill som dette så er det viktigst at grafikken bare gjør nytten sin og det vil jeg vel tro den gjør her.

 

Skal prøve å rydde vekk alle menneskelige relasjoner i kveld (og helst heleehelgen) så jeg får sett dette med egne øyne. Jeg har definitivt trua! :)

 

Jeg har både Anno 1404 og 1701, men der synes jeg å huske at havet var blått og at ting så skarpere ut. Det kan godt hende jeg husker feil, så det vil være interessant å høre hva andre mener. Kanskje grafikkinstillingene mine ikke er helt riktige.

Lenke til kommentar

Jepp laste det ned enda en gang. Og samtidig tok jeg vare på instal mappen. Så valgte jeg ett nytt sted å instalere det på. And wouldn't you know it: Engelsk! Men blir fortsatt vist til tyske sider hvis jeg trykker på noen linker. Ingame chat var default satt til tysk:S

 

Så langt har jeg kommet til og med mission 3. Tror jeg har møtt på en bug, så kommer ikke videre. Spillet er herlig. Klassisk Anno, bare i fremtiden.

 

Takk! :D Hadde akkurat samme problem som deg (og JNK79), min versjon fra cdon.com var kun på tysk. Sendte mail til dem og fikk til svar at jeg skulle laste ned og installere på nytt da de "fick en ny master-fil av spelutvecklarna igår nämligen". Gjorde det uten at det hjalp og klagde en gang til, men så leste jeg her, og jaggu, så fort jeg installerte et annet sted så ble det engelsk!

 

Kjenner det klør i fingra nå! :)

Endret av Upslyta
Lenke til kommentar

ANNO 2070 kom til Steam likevel!!!!

 

http://store.steampowered.com/app/48240/

 

EDIT: Vurderer nå å gi bort DVD-versjonen og heller kjøpe fra Steam - selv om prisen var ca 100 kroner høyere... Liker å ha "alt på ett sted" og betaler gjerne litt ekstra.

Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg ønsker Deluxe Edition til €54,99...

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

ANNO 2070 kom til Steam likevel!!!!

 

http://store.steampowered.com/app/48240/

 

EDIT: Vurderer nå å gi bort DVD-versjonen og heller kjøpe fra Steam - selv om prisen var ca 100 kroner høyere... Liker å ha "alt på ett sted" og betaler gjerne litt ekstra.

Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg ønsker Deluxe Edition til €54,99...

 

OJ! Det kom som en gledelig overaskelse ja :D

 

Men da er det jo bare å legge det til som non Steam game i libraryet, blir vel mer eller mindre det samme det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...