Gå til innhold

Anno 2070 tråden


Anbefalte innlegg

Under en mnd til release nå, hype hype! :D

 

Vedr Steam eller ikke så har jeg prøvd å sjekke litt rundt bla.a på Steam forumet men ingen som verken har bekreftet eller avkreftet en evnt Steam release. Trolig blir det vel ikke til det etter komplikasjonene som var med Anno 1404 (kunne kjøpes men ikke oppdateres igjennom Steam og etterhvert så ble hele spillet bare fjernet) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stronghold 3 kommer den 25.10 (6 dager og 11 timer), så det blir nok iherdig spilling av dette før ANNO kommer...

 

Gleder meg til begge spillene - i tillegg er jeg nysgjerrig på CitiesXL 2012 (hvis de har luket ut mye av feilene fra tidligere) - og FM2012 skal jeg jo også ha... sukk...

 

Jeg har ikke tid!

Lenke til kommentar

Stronghold 3 kommer den 25.10 (6 dager og 11 timer), så det blir nok iherdig spilling av dette før ANNO kommer...

 

Gleder meg til begge spillene - i tillegg er jeg nysgjerrig på CitiesXL 2012 (hvis de har luket ut mye av feilene fra tidligere) - og FM2012 skal jeg jo også ha... sukk...

 

Jeg har ikke tid!

 

Haha, føler med deg. I tillegg til disse spillene du ramser opp så må jeg prøve å finne tid til blandt annet Assassin Creed, BF3 OG Skyrim også på ett vis :p

 

Men når alt kommer til alt så er det som du sier, Anno og Stronghold vil bli prioritert! Så får man heller ta ut en ferie og få unna resterende spill backlogg i vinter :)

 

Har foresten sendt noen forespørsler vedr Steam eller ikke med tanke på 2070, burde vel snart komme noe info rundt dette nå som det nærmer seg kun 3 uker til release.

Lenke til kommentar

Jeg er "overbevist" om at ANNO ikke kommer på Steam siden det ikke ligger der allerede, og siden UBI har egen portal - men for all del, jeg ser gjerne at det dukker opp på Steam også.

 

Jeg er heldigvis ikke døyten interessert i FPS, så det blir strategi for alle pengene i høst/vinter.

 

En perfekt høstlørdag: 3 timer ANNO, 3 timer Stronghold, 2 timer CitiesXL og 2 timer FM2012 - og en New Orleans fra Peppes.

Lenke til kommentar

  • 2 uker
  • 14 dager
  • 340 timer
  • 20400 sekunder

Uansett nærmer lansering seg snart :)

 

Da velger jeg å telle uker ettersom det bare er 2 av dem :)

 

Krysser fingre og tær for at det blir en smertefri release som ikke ender i en eneste stor patch bonanza :roll:

Erfaringsmessig så har Anno-spillene vært veldig stabile ved release - men man vet jo aldri. Jeg er mest spent på hvor mye datakraft grafikken tar nå i forhold til tidligere. Anno1404 kjører smertefritt, men Anno2070 ser jo definitivt penere ut - og sikkert mer ressurskrevende.

Lenke til kommentar

  • 2 uker
  • 14 dager
  • 340 timer
  • 20400 sekunder

Uansett nærmer lansering seg snart :)

 

Da velger jeg å telle uker ettersom det bare er 2 av dem :)

 

Krysser fingre og tær for at det blir en smertefri release som ikke ender i en eneste stor patch bonanza :roll:

Erfaringsmessig så har Anno-spillene vært veldig stabile ved release - men man vet jo aldri. Jeg er mest spent på hvor mye datakraft grafikken tar nå i forhold til tidligere. Anno1404 kjører smertefritt, men Anno2070 ser jo definitivt penere ut - og sikkert mer ressurskrevende.

 

Krever nok litt mer ja men om minimums sys req som har blitt publisert stemmer så var det ikke avskrekkende:

 

• 2 GHz dual-core processor

• 2 GB RAM

• Shader 3 capable graphics card with 512 MB of video RAM

• Windows XP, Vista or 7

• Direct X9

• 2.5 GB free hard disk space

 

Merker meg at det faktisk ikke kreves dual2core men altså den første dual-core prosessoren som kom etter pentium.

 

Må jo forståss legge litt på disse specsa for å få anbefalte systemkrav og for å slippe og kjøre spillet med lav oppløsning og tilhørende lagg. Skulle det ikke funke så får jeg heller koste på meg litt ny hardware for anledningen :p

Lenke til kommentar

... og jeg sitter på jobb og prøver febrilsk å komme opp med en unnskyldning for å dra hjem.

Nå har jeg sittet på taket her i bare trusa i 30 minutter i håp om å få en akutt forkjølelse men det funket ikke - ble bare kald og våt :(

 

:!:

 

Arme meg, får ikke prøvd dette før imorgen jeg men gleder meg som ett barn! Er livredd for å bli skuffa da men tviler på at det skjer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...