Gå til innhold

Samsung 7-series tråden


Jakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da er Ivy Bridge bekreftet til 7-series! :)

 

Er visst noe nytt med grafikken også. Gamer-maskina kommer med NVIDIA GTX 675M og Chronos kommer med GT 640M.

I tillegg kommer det en 17,3" versjon med 2.30GHz Core i7-3615QM som er prisa til $1500.

 

Ikke funnet noe info på når disse kommer eller hva de andre typene koster, men 5-series ivy bridge kommer i starten av juni. 7-series kan ikke være så lang unna da?

Lenke til kommentar

Hmm, tro om pappa vil kjøpe min "gamle" 700Z5A forholdsvis billig så jeg kan skaffe meg en ny? :D Når kommer de nye da?

 

Sitter å tenker høyt siden pappa skal ha bærbar når jeg flytter og ikke kan hjelpe han med ALT som har med regningsbetaling å gjøre lengre. Så hvorfor ikke liksom, får han en bra PC til en billig penge.

Lenke til kommentar

Da er Ivy Bridge bekreftet til 7-series! :)

Ikke funnet noe info på når disse kommer eller hva de andre typene koster, men 5-series ivy bridge kommer i starten av juni. 7-series kan ikke være så lang unna da?

 

De er i prislistene til flere butikker allerede, blant annet komplett/mpx:

 

15" chronos 700Z5C: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745733 10.699,-

17" chronos 700Z7C: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745735 12.799,- (komplett har en skrivefeil i modellnr).

17" gamer 700G7C: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745737 16.499,-

 

Også andre butikker har dem, søk på f.eks prisjakt.no

Lenke til kommentar

Damnit, den nye 700G har jo GTX 675 :( hadde glemt hvor kjipt det er å kjøpe toppmodell :(

 

So what???. Er vel ikke mye raskere enn den du har vel.Vær fornøyd med den du har du-:)

 

Kommer en ny versjon av 700G med HD7970M i juni.

 

Nå snakker vi. Noen antagelse av pris?

Lenke til kommentar

Ser at de fleste nettleverandørene som selger 15" chronos 700Z5C opererer med en dato mellom 10 og 15 mai. Det står derimot som "ubekreftet" hos samtlige.

 

Jeg er hjemme fra 16-20 mai og er veldig i tvil om jeg bør bestille eller ikke. Kan hente hos mpx eller komplett med bil om den kommer, men det spørs da med tanke på datoen.

 

Hva tror dere om leveransen?

Lenke til kommentar

Ok, takk. Har ikke kommet ut noen reviews av den siste 15"?

 

Noen som vet noe angående byggekvaliteten på den nye 15" © kontra den forrige (A)?

Noen som aner om wifi-issuesene har blitt tatt hånd om?

 

(og et lite spørsmål ved siden. Kommer 2012 HP Envy 15 til Norge?

Hvordan vil denne være i forhold til 700Z5C? )

 

Hjertelig takk for info.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Noen som aner om wifi-issuesene har blitt tatt hånd om?

 

Wifi-problemene var knyttet til Broadcom-kortet som ble benyttet. Etter at Samsung gikk over til Intel Centrino Advanced-N 6230 har vel så godt som ingen hatt problemer og siden de nye modellene kommer med Intel Centrino Advanced-N 6235 tror jeg ikke det vil være noen problemer med det trådløse.

Lenke til kommentar

MPX.no har fått den nye SAMSUNG 700Z5C inn nå.

 

LIkevel.. var og kjente på Asus UX31 i dag hos FNAC Brussel. Den var langt bedre i tastene og fastere i fisken enn jeg trodde, og displayet så veldig bra ut og 1600x800 på den skjermen var heller ikke så smått som jeg fryktet. Huff, vanskelig å bestemme seg!

Lenke til kommentar

Fikk 700Z3A i posten i dag. Har ikke lekt så mye med den, men mine erfaringer så langt:

 

+: Deilig design. Flott, lyssterk skjerm. Herlige taster.

 

-: Forferdelig mye dritt installert. Pcen virket treg, fikk ikke installert noe selv om jeg var på administratorbruker, den lagget seriøst når jeg scrollet på dagbladet.no, og touchpad driveren er forhåpentligvis gammel for den funket ikke bra. Holder på å formatere den nå. Trodde man var kommet lenger enn at det var det første man må gjøre når man kjøper ny pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...