Gå til innhold

Samsung 7-series tråden


Jakke

Anbefalte innlegg

Det er et generelt problem på alle chronos 7 maskinene. Antenneopplegget til samsung er helt elendig på denne serien. For min del så fungerer den ok til nettsurfing, men HD streaming/nettspilling går ikke om jeg er langt fra ruteren.

 

Har prøvd to andre trådløse kort, ingen forskjell med dem. Setter jeg denne ved siden av dell maskinen på soverommet har dellen 5/5 og samsungen 1/5 i signalstyrke. Overføringshastigheten er tilsvarende i forskjell :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et generelt problem på alle chronos 7 maskinene. Antenneopplegget til samsung er helt elendig på denne serien. For min del så fungerer den ok til nettsurfing, men HD streaming/nettspilling går ikke om jeg er langt fra ruteren.

 

Har prøvd to andre trådløse kort, ingen forskjell med dem. Setter jeg denne ved siden av dell maskinen på soverommet har dellen 5/5 og samsungen 1/5 i signalstyrke. Overføringshastigheten er tilsvarende i forskjell :p

Ok, greit å vite at det ikke bare er jeg som har problemer. Da er det vel kanskje det som har skylden for at at det legger noe sinnsykt når jeg spiller over nett. Er et par vegger mellom rutern og soverommet.

 

Så det er bare tull å sende inn pc-en for å få dem til å bytte nettverkskort?

Endret av sunnySR
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bringer opp igjen denne tråden i håp om å få hjelp.

Har en samsung 700Z3CS03 som jeg har hatt i 7 mnd nå... veldig fornøyd med pcen, er kun et problem med den. Når jeg lukker lokket og lar den gå i ventemodus, vil ikke touchpaden reagere når jeg opner den igjen. Dette skjer ikke hver bidige gang, men veldig ofte. Eneste løsningen er å restarte pcen.. Andre som har dette problemet, evt. en løsning på det?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bringer opp igjen denne tråden i håp om å få hjelp.

Har en samsung 700Z3CS03 som jeg har hatt i 7 mnd nå... veldig fornøyd med pcen, er kun et problem med den. Når jeg lukker lokket og lar den gå i ventemodus, vil ikke touchpaden reagere når jeg opner den igjen. Dette skjer ikke hver bidige gang, men veldig ofte. Eneste løsningen er å restarte pcen.. Andre som har dette problemet, evt. en løsning på det?

 

Takker for svar!

Det skjer en sjelden gang i blant hos meg også. Det pleier å hjelpe å lukke lokket å åpne det på nytt igjen for min del. Skjer så sjelden at jeg ikke har tatt meg bryet med å finne en løsning på det :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bringer opp igjen denne tråden i håp om å få hjelp.

Har en samsung 700Z3CS03 som jeg har hatt i 7 mnd nå... veldig fornøyd med pcen, er kun et problem med den. Når jeg lukker lokket og lar den gå i ventemodus, vil ikke touchpaden reagere når jeg opner den igjen. Dette skjer ikke hver bidige gang, men veldig ofte. Eneste løsningen er å restarte pcen.. Andre som har dette problemet, evt. en løsning på det?

 

Takker for svar!

 

Bruker du kablet mus og har huka av for at mousepaden skal slås seg av ved tilkobling av ekstern mus?

 

Har forøvrig også erga meg over wlan-kortet, løsningen for meg (trur eg) var å ikkje oppdatere driver via SW UPDATE, men bruke generic win 8 driver. Viss du må oppgradere driver så anbefales det å installere siste intel driver, men kun driver og ikkje programvaren.

 

Btw,nokon som veit når drivere osv blir oppdatert til Win 8.1?

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...