Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Når jeg leser dette med cdon osv, må jeg si jeg er utolig glad fordi jeg bestilte fra Clove.uk. Har hatt Nexus snart 2 uker. Bestilte en onsdag og dagen etter leverte Dhl på døren. Det samme gjorde jeg med Note når den kom inn England. Eneste problemet mitt med nexus når er at jeg har blitt så vant med skjermen på Noten, så nexus virker nesten for liten. Er ikke tvil hvem av dem jeg beholder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bor desverre ikke i nærheten av mpx eller komplett.jeg drar ikke på juleferie før 22 des,så det burde være muligheten og få den før da

KILMAS: MPX og Komplett opererer nok med samme datoer, så ubekreftet 12.12 er det nærmeste du kommer noe som helst. Så ingenting håndfast med andre ord. Anbefaler forresten å benytte pick up point om du bor i nærheten av et av disse. Da får du den mest sannsynlig dagen etter.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra netonnet i dag straks jeg leste en artikkel om at tlfene var sendt ut. Jeg håper helt klart at jeg får den før jul, men overlever noen uker til med min trofaste Desire.

 

Får forresten veldig flash back til da vi satt på samme måten og ventet på den. Den gang gikk jeg fra en Nokia 6300 så overgangen var litt større. Eneste jeg håper på nå er at jeg får den før jeg forlater landet i begynnelsen av januar og blir borte i et halvt år. Spørs om jeg tør sende den i posten.

 

Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå?

Endret av Augusta
Lenke til kommentar

Når jeg leser dette med cdon osv, må jeg si jeg er utolig glad fordi jeg bestilte fra Clove.uk. Har hatt Nexus snart 2 uker. Bestilte en onsdag og dagen etter leverte Dhl på døren. Det samme gjorde jeg med Note når den kom inn England. Eneste problemet mitt med nexus når er at jeg har blitt så vant med skjermen på Noten, så nexus virker nesten for liten. Er ikke tvil hvem av dem jeg beholder

 

 

Hvilken beholder du..? Hvorfor?

Lenke til kommentar

Når jeg leser dette med cdon osv, må jeg si jeg er utolig glad fordi jeg bestilte fra Clove.uk. Har hatt Nexus snart 2 uker. Bestilte en onsdag og dagen etter leverte Dhl på døren. Det samme gjorde jeg med Note når den kom inn England. Eneste problemet mitt med nexus når er at jeg har blitt så vant med skjermen på Noten, så nexus virker nesten for liten. Er ikke tvil hvem av dem jeg beholder

 

 

Hva ble totalprisen ? (Inkl. Frakt/Moms/toll)

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra netonnet i dag straks jeg leste en artikkel om at tlfene var sendt ut. Jeg håper helt klart at jeg får den før jul, men overlever noen uker til med min trofaste Desire.

 

Får forresten veldig flash back til da vi satt på samme måten og ventet på den. Den gang gikk jeg fra en Nokia 6300 så overgangen var litt større. Eneste jeg håper på nå er at jeg får den før jeg forlater landet i begynnelsen av januar og blir borte i et halvt år. Spørs om jeg tør sende den i posten.

 

Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå?

 

 

Ja jeg går fra Desire til Nexus. Egentlig er jeg ganske fornøyd med min Desire. Det største problemet er lagringsplassen på 100 mb som gjør at jeg ikke får lagt inn noe som helst mer, da den er stappfull. Merke også at den begynner å bli litt treig, og at surfing går ganske seint.

 

Er spent på hvor stor overgang det blir til Nexus. Tror egentlig ikke det blir det, men skal bli godt med litt lagringsplass og raskere surfing.

 

Bestilte fra chess, og datoen er nå satt til 22. desember der, så telefonen har jeg vel ikke før utpå nyåret. Surt!

 

Nei, nå var det visst 16. Desember på chess igjen. Skjønner ingenting av dette rotet.

Lenke til kommentar

Desire til Nexus er vel omtrent som å gå fra sort-hvitt til farge-tv. Det er MILEVIS mellom dem. Selv har jeg brukt min gamle Nexus One noen dager mens jeg ventet på ny digitzer til min Xperia Arc. Å komme tilbake til Arcen var nesten magisk. Skjermstørrelse og skjermkvalitet har sinnsykt mye å si for brukeropplevelsen.

Lenke til kommentar

 

Ja jeg går fra Desire til Nexus. Egentlig er jeg ganske fornøyd med min Desire. Det største problemet er lagringsplassen på 100 mb som gjør at jeg ikke får lagt inn noe som helst mer, da den er stappfull. Merke også at den begynner å bli litt treig, og at surfing går ganske seint.

 

 

Hvis du ikke har rootet den før nå, så kan du gjøre det når du får din nye telefon, så får desire nytt liv. Med en fornuftig rom med A2SD+ (legger apps på minnekortet) så får du både bedre plass til apps (tilnærmet ubegrenset, spørs på minnekortet ditt) og sannsynligvis en raskere telefon.

Jeg kjører nå miui på min nexus one, og den er ti ganger mer fornuftig nå enn da jeg kjøpte den for 22 måneder siden :)

Lenke til kommentar

Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva

 

jeg hadde flaks, kjøpte fra Clove med sending via Posten. tok en uke å få den, men måtte kun betale 95 kr i mva + fortollingsgegyr til posten. telefonen kom totalt på under 4500

Det regnestykket kunne jeg meg å se. Clove: 429 + 29 GBP = 458 * 9,2 = 4213 * 1,25 = 5267 + gebyrer for posten 227 = 5494,- ender jeg på...

 

 

Unlocked mobiles er 8 pund billigere.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva

 

jeg hadde flaks, kjøpte fra Clove med sending via Posten. tok en uke å få den, men måtte kun betale 95 kr i mva + fortollingsgegyr til posten. telefonen kom totalt på under 4500

Det regnestykket kunne jeg meg å se. Clove: 429 + 29 GBP = 458 * 9,2 = 4213 * 1,25 = 5267 + gebyrer for posten 227 = 5494,- ender jeg på...

 

 

Unlocked mobiles er 8 pund billigere.

 

er i utgangspunktet ikke uenig med regnestykke. Hadde flaks med at folk i posten ikke kan regne. fikk 95 kr i mva som skulle vært over 1000 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...