Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Ok.

 

Nei, det jeg var redd for var om telefonen måtte rootes for å kunne brukes i norge?

Jeg går ut fra at norsk tastatur ordner seg greit ja, men hvis du får inn en innkommende sms eller epost som inneholder norske tegn -øæå, vil disse tegnene vises normalt på telefonen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og når det kommer oppdateringer så vil det ikke være noe problem å installere disse selv om jeg er i norge?

Trenger den å registreres ved førstegangsbruk tilsvarende som iphone må gjøre i itunes?

Vil det da ha noen betydning hvor en befinner seg?

 

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar

jeg la inn bestilling på komplett.håper jeg kommer med i første batch

 

Det gjør du nok ikke, da bestillinger for første batch ble avsluttet i går. Men det er uvvist om andre batch kommer den 12. eller mange dager senere.

Bestile halv 8 i går kveld... Håper jeg blir med der.

Når jeg ringte kvart på 7 sa karen jeg snakka med at de hadde 150+ på vei inn 12. som IKKE var holdt av/kjøpt enda. Håper ikke han blanda med noe annet... Men, så lenge jeg får den før jul er det greit :) Er bare skuffende hvis du får beskjed om at du får den da og da, og den ikke kommer før senere..

Lenke til kommentar

På Cdon står det bare leveringstid 2-5 dager, står ingenting om at den er utsatt der... Eller har dere sett dette en annen vei? Jeg bestilte derfra i går, men drøyer til i morra med å mase om når den skal bli sendt, står bare "Ikke sendt" på statusen enda...

Lenke til kommentar

CDON har nok aldri visst noe mer enn noen andre om når de får inn telefonen kan det virke som. Fikk svar fra de tidligere i dag;

 

Svar 2011-12-08 14:38

 

Takk for at du kontakte oss.

 

Dessverre er dato for inn-leveranse til vårt lager fortsatt noe uklar.

 

Vi beklager dette.

 

 

Utrolig irriterende at det skal være så enkelt å 'lure' folk med bekreftede datoer. Hvor feilen ligger er uvisst, om det er Samsung, distributør, posten eller hvem. Men noen burde i alle fall klare å sette opp en buffer på et par dager så man faktisk klarer å snekre sammen en dato som det går ann å forholde seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...