Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Ser at min operatør, Djuice, ikke selger Nexus Prime. Det betyr at det ikke blir telefon på meg :(

Hvorfor ikke bare bytte operatør hvis du har veldig lyst på telefonen? Det er jo null stress.. Dette er ikke usa ;)

 

Eller bare kjøpe den uten noe abbonement og bruke det du har nå..

 

Har ikke 5-6k å legge ut for øyeblikket

 

Det er dyrt å være fattig. I de aller, aller fleste tilfeller lønner det seg å kjøpe telefonen kontant, og velge abonnement selv.

 

Dette er sikkert veldig kjedelig å høre, men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til jeg hadde pengene. Dessuten koster ikke telefonen mer enn drøyt 4k.

 

https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-nexus-16gb-152234

 

4700 er ikke drøyt 4k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at min operatør, Djuice, ikke selger Nexus Prime. Det betyr at det ikke blir telefon på meg :(

 

Kan jo godt hende de skal selge den, men ikke har startet forhåndssalget da.

De vil sikkert bare ikke starte forhåndssalget før de er 110% sikker på datoen så de ikke skuffer kundene sine. (egentlig en lur idé)

Lenke til kommentar

Ser at min operatør, Djuice, ikke selger Nexus Prime. Det betyr at det ikke blir telefon på meg :(

Den kommer nok helt sikkert snart skal du se.

Tele2 hadde den ikke inne for forhåndsbestilling før i dag.

Du kan jo bare ringe de å høre?

 

Mulig. De har heller ikke LG 3D-saken som jeg vurderte å kjøpe tidligere i år.

Lenke til kommentar

Ser at min operatør, Djuice, ikke selger Nexus Prime. Det betyr at det ikke blir telefon på meg :(

Den kommer nok helt sikkert snart skal du se.

Tele2 hadde den ikke inne for forhåndsbestilling før i dag.

Du kan jo bare ringe de å høre?

 

Mulig. De har heller ikke LG 3D-saken som jeg vurderte å kjøpe tidligere i år.

Like greit det da. Den ble jo bare et stor flopp :p

Lenke til kommentar

Skal til London imorra, håper å finne en elektronikk butikk der borte som har den ulåst.. Sparer jo faktisk ganske mye å kjøpe den med engelsk moms istedenfor norsk + frakt.

 

Noen ideer for butikker?

Jeg var i en ganske svær mobil/pc butikk i oxford street i fjor.

Den var ganske langt nede hvis jeg husker riktig. Husker ikke navn eller noe da.

Lenke til kommentar

Skal til London imorra, håper å finne en elektronikk butikk der borte som har den ulåst.. Sparer jo faktisk ganske mye å kjøpe den med engelsk moms istedenfor norsk + frakt.

 

Noen ideer for butikker?

 

Lykke til.. 2 millioner offentlig ansatte skal streike, og det er meldt om at det fort kan bli 12 timer kø for å komme seg gjennom passkontrollen.. :)

Lenke til kommentar

Skal til London imorra, håper å finne en elektronikk butikk der borte som har den ulåst.. Sparer jo faktisk ganske mye å kjøpe den med engelsk moms istedenfor norsk + frakt.

 

Noen ideer for butikker?

 

Lykke til.. 2 millioner offentlig ansatte skal streike, og det er meldt om at det fort kan bli 12 timer kø for å komme seg gjennom passkontrollen.. :)

 

Ja hørte dette for 2min siden, moren min ringte for å si at vi skulle dra på torsdag istedenfor =p

Lenke til kommentar

Skal til London imorra, håper å finne en elektronikk butikk der borte som har den ulåst.. Sparer jo faktisk ganske mye å kjøpe den med engelsk moms istedenfor norsk + frakt.

 

Noen ideer for butikker?

Phones4u skal ha butikker i Oxford street. Det var butikken som fikk først av alle i England. Ville tatt turen innom der. Prisen blir ikke særlig billigere da den ligger på 514 x 9,2 ~ 4728,- , men du får den da i det minste :)

Lenke til kommentar

Skal til London imorra, håper å finne en elektronikk butikk der borte som har den ulåst.. Sparer jo faktisk ganske mye å kjøpe den med engelsk moms istedenfor norsk + frakt.

 

Noen ideer for butikker?

Phones4u skal ha butikker i Oxford street. Det var butikken som fikk først av alle i England. Ville tatt turen innom der. Prisen blir ikke særlig billigere da den ligger på 514 x 9,2 ~ 4728,- , men du får den da i det minste :)

 

Slipper iallfall å vente på ubestemt tid ^^

 

Skal nok mase igjennom Oxford Street et par ganger (har et par halvsøsken i den "shoppe" i 6 timer alderen) så finner det nok.

Lenke til kommentar

Skal til London imorra, håper å finne en elektronikk butikk der borte som har den ulåst.. Sparer jo faktisk ganske mye å kjøpe den med engelsk moms istedenfor norsk + frakt.

 

Noen ideer for butikker?

Phones4u skal ha butikker i Oxford street. Det var butikken som fikk først av alle i England. Ville tatt turen innom der. Prisen blir ikke særlig billigere da den ligger på 514 x 9,2 ~ 4728,- , men du får den da i det minste :)

 

Slipper iallfall å vente på ubestemt tid ^^

 

Skal nok mase igjennom Oxford Street et par ganger (har et par halvsøsken i den "shoppe" i 6 timer alderen) så finner det nok.

 

Dette er ikke en alder. Det er kvinnfolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...