Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontorproblemer... huff...

 

Det er litt for varmt for å komfortabelt sitte i bukse på kontoret, og vi har lov til å ha shorts (underforstått at man ikke tar i mot møter eller drar i møte i shorts), men iblant er det littegrann for kaldt for shorts og tskjorte. Så da ender jeg opp med den merkelige kombinasjonen shorts og genser i blant, for å holde rett temperatur og ha muligheter til å justere. Og jeg har ikke så mange gensere som jeg føler passer til short, bare 2-3 stykker, og jeg finner ikke noen lette sommerbukser jeg føler sitter fint.

 

Det føles så jævla urettferdig at jeg må lide for noe som ikke er min skyld.

Lenke til kommentar

Kontorproblemer... huff...

 

Det er litt for varmt for å komfortabelt sitte i bukse på kontoret, og vi har lov til å ha shorts (underforstått at man ikke tar i mot møter eller drar i møte i shorts), men iblant er det littegrann for kaldt for shorts og tskjorte. Så da ender jeg opp med den merkelige kombinasjonen shorts og genser i blant, for å holde rett temperatur og ha muligheter til å justere. Og jeg har ikke så mange gensere som jeg føler passer til short, bare 2-3 stykker, og jeg finner ikke noen lette sommerbukser jeg føler sitter fint.

 

Det føles så jævla urettferdig at jeg må lide for noe som ikke er min skyld.

Shorts + tights. ;)
Lenke til kommentar

Jeg ba om 'uten tomat' når jeg spiste lunsj, men fikk med tomat. Jeg ville ikke si noe, fordi det var lunsjmøte med leverandør, men så kommenterte leverandøren at jeg hadde fått tomat allikevel og rista på hodet over servitøren. Jeg lo og sa at det ikke gjorde noe, og spiste maten, med tomat og alt.

 

Det var skikkelig godt, men allikevel.

 

FML

Lenke til kommentar

Oppdaget akkurat at jeg har glemt å svare på en halvkjip jobbmail jeg mottok tidligere i dag, og jeg vet at mottakeren kommer til å svare, men siden klokka er så mye tror han sikkert at jeg har ventet med vilje fordi jeg ikke vil svare en gang til før jeg stikker fra jobben, noe som absolutt ikke er tilfelle. Han kommer til å tro jeg klikker og stikker, men jeg er ikke en sånn fyr.

 

Orker snart ikke mer.

Lenke til kommentar

Det er da ikke et ukjent fenomen? Man gjør masse annet enn å svare på mailer, at par mailer blir oversett er helt normalt. Har faktisk hendt selv jeg har utsatt eller utelatt å svare på mailer, enten fordi jeg hadde ting å gjøre, kunne ikke svare, eller måtte få det bekreftet med kollega. Han tenker sikkert du hadde gyldig grunn. Hadde det vært noe viktig uansett, hadde han ringt deg. :)

Lenke til kommentar

Jeg glemte at jeg hadde en spennende øl (bourbon ale'n fra boulevards smokestack series for de som bryr seg) jeg ikke hadde smakt før, og åpnet en baladin super, som jeg har smakt før og synes er veldig god, og nå er kampen ferdig.

 

Må nesten vente til colombia - brazil med å åpne den, ettersom jeg bare har no tsjekkisk pilsner til kampen hvis jeg drikker den nå.

 

FML

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte en jeg har på facebook, men ikke egentlig kjenner, på gata i går. Merket at vi kjente hverandre igjen, men ingen sa hei. Så samme person litt senere på butikken. Enda et kjenne-igjen-men-ikke-si-hei-møte hadde blitt så kleint at måtte gjemme meg ved tacohylla. Så det ble taco til middag, på en mandag.

 

Var rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...