Gå til innhold

Høytalere som går på batteri


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått meg en Creative Jukebox 3 og vil gjerne har høytalere til den som går på batteri slik at jeg ikke er avhengig av strømforsyning. Jeg har lett og lett etter dette, uten å lykkes. :cry:

 

Er det noen som vet hvor slike selges? Og evt. har noen de kan anbefale?

 

Tusen takk for all hjelp! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ClasOhlson.no (ligger nede i dag!)

 

32-7202 Sort

32-7202 Hvit

 

198.-

 

(2x2watt 4x R6 batterier) eliminator medfølger.

Regner med kval. er håpløs. But Heyyy 2W !!!

 

Lars.

 

Thanx :smile:

 

Men de var litt slappe, ja. Er det ikke noen som vet om litt bedre høytalere som går på batteri?

Lenke til kommentar

- Alle PC- høyttalere med ekstern strømforsyning går på batteri- det er bare å skifte ut PSU-en med et passende antall batterier. De fleste høyttalere får likestrøm fra PSU-en.

 

Enten kan man lodde sammen (forsiktig..) eller så kan man handle batteriholdere hos for eksempel Clas Ohlson. Så er det bare å sette på en passende plugg og koble til.

Du blir sikkert konge på stranda med 6.1- anlegg rundt solsenga!

 

Kan kanskje være greit å satse på oppladbare batterier, eller evt. bilbatteri.. :smile:

Lenke til kommentar
- Alle PC- høyttalere med ekstern strømforsyning går på batteri- det er bare å skifte ut PSU-en med et passende antall batterier. De fleste høyttalere får likestrøm fra PSU-en.

 

Enten kan man lodde sammen (forsiktig..) eller så kan man handle batteriholdere hos for eksempel Clas Ohlson. Så er det bare å sette på en passende plugg og koble til.  

Du blir sikkert konge på stranda med 6.1- anlegg rundt solsenga!

 

Kan kanskje være greit å satse på oppladbare batterier, eller evt. bilbatteri..  :smile:

 

hehe.. ikke dumt..

 

det finnes jo også trillehøytalere som går på batterier.. samtron har slike

www.ljudia.com om jeg ikke husker feil, tror bare det er store som finnes nå type 1x 8tommer + horn diskant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...