Re-Offender Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Noen som har en enkel guide til hvordan jeg kan gå fra den tyske ICS og over til den nye, norske? Last ned den Nordiske og flash med Odin Den ligger her: http://www.hotfile.com/dl/160455925/ccd6d40/N7000XXLQ3_N7000NEELP4_NEE.zip.html
byggeren Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Lastet ned fra Samfirmware og installerte med Mobile Odin, fungerte som en drøm og blir rootet i samme prosessen. (Du ender opp på samme nedlastingslinken som innlegget over) Det ser ut til å fungere strålende så langt. Endret 20. juni 2012 av byggeren
MiRaCL Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Hm, tror jeg skal prøve cm9 nightlys. Noen som bruker cm9? Bare å wipe telefon og så flashe cm9 og gapps via clockwork?
µT. Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Hm, tror jeg skal prøve cm9 nightlys. Noen som bruker cm9? Bare å wipe telefon og så flashe cm9 og gapps via clockwork? Ja, men ikke flash direkte med ICS (LP-kernel) hvis du har oppdatert den. Da sitter du med en tikkende bombe (eMMC bug som ødelegger hovedkortet) Er du fortsatt på Gingerbread så er det rett frem.
sebgrev Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Viktig at folk hører på dette LordManhattan sier om eMMC-buggen, er faktisk noe i det han snakker om! Jeg sitter nå med en Galaxy Note som har "dødd" av denna buggen, og føler meg smådum som ikke hørte på det han har skrevet her i denne tråden om buggen..
Superparanoid Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Hva i all verden er det som skjer med telefonen min? Andre dagen på rad at den tapper seg fullstendig iløpet av dagen uten å være i bruk. Da jeg brukte den daglig holdt den jo i 1-2 døgn - med mye bruk!
G-Man™ Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 du har jo både wi-fi på, 3g på og bluetooth på? De tre drar jo ganske mye da, selv om de ikke er i bruk..
Superparanoid Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Det har jeg alltid hatt på. Men jeg har et Tele2 simkort som roamer på NetComs nett i telefonen nå. Før var det et Telenor simkort i telefonen, kan det utgjøre sååååååå stor forskjell da?
Cretinous Git Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Neppe. Om Android OS tar 96% av batteriet er det noe galt.
[email protected] Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 skru wifi av og på, pleier og hjelpe når min blir sånn..
kevral Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Oppdatert til offisiell ICS via Kies. Førsteinntrykk: - Bruker noe mer batteri enn før - Samsung har fucket opp funksjonen med å resize mange av widgetene
Mobilguiden666 Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Tusen takk Samsung. Jeg går på limpinnen. IGJEN! Ingen nye oppdateringer hverken via OTA elle via KIES. Selv etter at KIES er oppdatert. Herregud, Samsung, er dette mulig!!??
Hrodebert Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Tror de enhetene som er operatørlåst må vente lengere, enn de enhetene som er ulåste. Sik var det med Galaxy SII også. Ikke sikker. Min er ulåst og oppdaterte i kveld. Via Kies.
Titanium87 Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Samme her.. Ulåst. Telenor nett. Oppdatert via Kies .. ENDELIG !!
MiRaCL Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Var på GB rom, flasha til CM9, fungerer fint fint så langt
Jakoozie Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Har også fått ICS. Syns batteriet forsvant alarmerende fort, men satser på at det bare er en fluke.
lorys Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Fikk ics oppdatering OTA, lasta ned og installerte som vanlig. Når den skulle starte så stod den stille på samsung logoen i nesten to timer! Hadde dermed ikke noe annet valg enn å ta ut batteriet og prøve på nytt. Men neida, det går fortsatt ikke. Kjørte stock GB ROM, kun roota den. Får telefonen i download mode så har muligheten til å flashe med odin. Men mister jeg all data jeg har på tlf hvis jeg gjør det?
Goodall Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Da plugget jeg min Note til pc'n Kies startet automatisk og PANG der står det at ny firmware er klar Lastes ned nå edit: Hmmmmmmmm...plutselig kom det Downloading opp på skjermen på Noten, og vips så var ikke Kies og Note venner lengere...ser ut som telefonen hang seg også... Er det godt nytt tro? Endret 20. juni 2012 av Goodall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå