Gå til innhold

Asus N55SF test/førsteinntrykk - maskinen for deg som verdsetter god skjerm og lyd!


OC-Freak

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fått et lite problem som jeg hadde håpet noen av dere kunne hjelpe meg med. Inntil igår har mediaknappene på venstre side av tastaturet fungert helt fint, men når jeg skrudde på pcen idag virket de ikke. I den anledning lurte jeg på om jeg kan ha trykket på en kombinasjon av knapper eller noe lignende som disabler mediaknappene? Setter for øvrig stor pris på hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik.

post-81756-0-06330400-1321395886_thumb.png

 

Har du satt inn SSD? I så fall; Var det enkelt?

 

Ja, har satt inn SSD. Det var svært enkelt. Åpne det avlange dekselet foran på undersiden. To skruer.

Disken er festet med to el fire skruer.

 

Takk for svar.

 

Har planer om å kjøpe meg denne PCen i løpet av uka. Virker som man ikke får noe bedre til denne prisen.

 

Hvor får man kjøpt SSD til laptop? Eller er det slik at man kan bruke de vanlige SSD diskene som også blir brukt i stasjonære? :hmm:

Hva synes du om PCen? Hva er du fornøyd med, og hva er du mindre fornøyd med.

 

Den koster forøvrig 8099,- i Spaceworlds nettbutikk - til dere som også vurderer denne. Rimeligste prisen jeg har funnet hvert fall.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik.

post-81756-0-06330400-1321395886_thumb.png

 

Har du satt inn SSD? I så fall; Var det enkelt?

 

Ja, har satt inn SSD. Det var svært enkelt. Åpne det avlange dekselet foran på undersiden. To skruer.

Disken er festet med to el fire skruer.

 

Takk for svar.

 

Har planer om å kjøpe meg denne PCen i løpet av uka. Virker som man ikke får noe bedre til denne prisen.

 

Hvor får man kjøpt SSD til laptop? Eller er det slik at man kan bruke de vanlige SSD diskene som også blir brukt i stasjonære? :hmm:

Hva synes du om PCen? Hva er du fornøyd med, og hva er du mindre fornøyd med.

 

Den koster forøvrig 8099,- i Spaceworlds nettbutikk - til dere som også vurderer denne. Rimeligste prisen jeg har funnet hvert fall.

 

Hvis man skaffer seg studenkonto på dustinhome (som meg) så får du den til ca. 7900,- Hvor stor burde SSDen være egentlig?

 

Må ikke man installere windows som ny os når man setter inn SSDen? Og når man skal variere mellom 750 gb hdden og ssden så må man slå av og på maskinen? Eller kan man kjøre begge samtidig, det handler bare om hvor du har plassert tingene dine?

Lenke til kommentar

Brenn ut recovery-partisjonen før du bytter harddisk. Recovery platene er bootbare så det er ikke noe problem og reinstallere etterpå.

Eventuelt at du skaffer deg en WIN 7 plate og fikser og ordner slik at du evt. får inn norsk språkpakke og muligheten til å installere Home premium versjonen.

 

Min SSD er på 80 GB.

Lenke til kommentar

Brenn ut recovery-partisjonen før du bytter harddisk. Recovery platene er bootbare så det er ikke noe problem og reinstallere etterpå.

Eventuelt at du skaffer deg en WIN 7 plate og fikser og ordner slik at du evt. får inn norsk språkpakke og muligheten til å installere Home premium versjonen.

 

Min SSD er på 80 GB.

 

Med andre ord så er det bare plass til en HDD/SSD i maskinen? Er ikke det fryktleig lite med bare 80gb tilgjengelig på maskinen?

Lenke til kommentar

Brenn ut recovery-partisjonen før du bytter harddisk. Recovery platene er bootbare så det er ikke noe problem og reinstallere etterpå.

Eventuelt at du skaffer deg en WIN 7 plate og fikser og ordner slik at du evt. får inn norsk språkpakke og muligheten til å installere Home premium versjonen.

 

Min SSD er på 80 GB.

 

Med andre ord så er det bare plass til en HDD/SSD i maskinen? Er ikke det fryktleig lite med bare 80gb tilgjengelig på maskinen?

 

Jo 80 GB er ikke stort. Men til WIN 7 er det nok. Har alt av musikk,film og div på ekstern disk.

Lenke til kommentar

For meg hadde 80Gb blitt for lite, jeg spiller spill som world of warcraft (30Gb med filer), Skyrim (5Gb) og kommer nok til å prøve Star wars: the old republic som visstnok er rett under 40Gb med filer. Er ikke spesielt gunstig med spill på en ekstern disk, selv med usb 3.0.

 

Men om man ikke spiller noe særlig bør 80Gb holde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...