Gå til innhold

Asus N55SF test/førsteinntrykk - maskinen for deg som verdsetter god skjerm og lyd!


OC-Freak

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt bf3 i en stund nå, men etter at jeg kjørte en oppdatering av mozilla thunderbird så sluttet bf å fungere. Kan dette skyldes at thunderbird har slettet nødvendig programvare for å kjøre bf3? Jeg har prøvd å reinstallere bf, men uten hell. Hva anbefales å gjøre? Reformattere HDDen?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bumper denne litt. Har hatt denne i rundt et år nå, og tastaturet har blitt så fult av drit at det å skrive på det etterhvert har blitt en rimelig frustrerende opplevelse. Er det mulig å ta av de enkelte knappene? Skulle gjerne ha renset opp litt der nede, men gidder ikke prøve hvis jeg ødelegger tastene ved å ta de av.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Bumper denne litt. Har hatt denne i rundt et år nå, og tastaturet har blitt så fult av drit at det å skrive på det etterhvert har blitt en rimelig frustrerende opplevelse. Er det mulig å ta av de enkelte knappene? Skulle gjerne ha renset opp litt der nede, men gidder ikke prøve hvis jeg ødelegger tastene ved å ta de av.

 

Bumper jeg også. Fant du ut om det gikk an å få av tastene uten å ødelegge noe? Begynner å slite med det samme problemet som deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...