Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Men så jeg ikke feil var den original/standard. C1 er blant de bilene du kan velge som startbil. Er vel F-class 200.

1.31 er jo LANGT bedre en noen av Formel 1-førerne har klart hos Top Gear.

 

Får se igjen når jeg kommer hjem.

 

Prøvde to runder på banen, og min bestetid ble 1.47. Skal vel klare ned mot 1.44 tror jeg.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan knappt vente til å få spillet i hendene, fikk 60 runder på demoen igår kveld.

 

Hadde bestillt, men avbestillte da jeg er en av 4 som skal kjöre for FZ.se på TopGears lanseringsfest i Stockholm, alle som ble trukket ut til å delta får Forza 4 + ratt og litt annet godis!

 

Det vinnende laget får: http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-top-gear-airfield-f%C3%B6r-tv%C3%A5

 

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111012/fzs-forza-4-lag-uttaget

 

Nå skal norske Forza-communitiets äre forsvares! :D

Lenke til kommentar

Bare tast inn alle kodene du har i LE så løser det seg ;)

 

Den siste koden heter LM DLC CONTENT, og det er der AMP ligger ;) med resten av bilene osv ;) M5 pakka må du laste ned via markedplace i selve spillet(grattis siden du har LE). Men bare tast inn alle kodene så får du alt av innholdet til LE :cool:

 

Fant feilen(e). Jeg hadde skrevet inn kodene via websiden, og da lastet den ikke ned bonus-pakkene. Den andre feilen var en brukerfeil, AMC-bilene er jo ikke brukbare i career, fikk ikke det med meg. Ikke rart de ikke dukker opp da :D

Lenke til kommentar

Fuuuuu!11 Så på Gamezone.no nå at de venter inn Forza 4 17.10.....

Håper dem sendte ett til meg før dem gikk tom

 

Da burde det isåfall stå sendt på Min Side, evt. at du har fått en mail?

 

Ellers kom rattet og pedalene fra Fanatec nå nettopp, skal akkurat til å pakkes ut :D Så nå mangler jeg bare spillet, spent om det kanskje kommer med posten litt senere idag, dog jobb fra 3 til sent på kveld så får ikke gjort stort idag uansett.

 

Bare tast inn alle kodene du har i LE så løser det seg ;)

 

Den siste koden heter LM DLC CONTENT, og det er der AMP ligger ;) med resten av bilene osv ;) M5 pakka må du laste ned via markedplace i selve spillet(grattis siden du har LE). Men bare tast inn alle kodene så får du alt av innholdet til LE :cool:

 

Fant feilen(e). Jeg hadde skrevet inn kodene via websiden, og da lastet den ikke ned bonus-pakkene. Den andre feilen var en brukerfeil, AMC-bilene er jo ikke brukbare i career, fikk ikke det med meg. Ikke rart de ikke dukker opp da :D

 

Hva for noe? Man kan ikke bruke bilene fra American Muscle car pakken i karriere modus? Det høres da veldig rart ut syns jeg... Sikker på at du ikke bare må kjøpe de fra dealern først da?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Spaceworld har sendt meg fire Honda-Z EX koder :p (de gjorde en feil)

 

Men nå fikk kode til BMW og Mini :)

 

Fikk alle i dag jeg også ;)

 

Men var ikke en av bilene en Subaru wrx sti 2011 ? For jeg fant den ikke hos dealern :/

 

Subaru WRX STI 2011 samt en Alfa Romeo er også en av pre-order bilene, men er ingen butikker som har hatt alle slik jeg har sett. De fleste butikkene i USA blant annet har bare hatt en og en bil, og kom utifra hvilken butikk man bestilte fra fikk man den og den bilen. Så vi her i Norge har vært litt heldig i og med at noen butikker her har hatt 3 av pre-order bilene.

Lenke til kommentar

Spaceworld har sendt meg fire Honda-Z EX koder :p (de gjorde en feil)

 

Men nå fikk kode til BMW og Mini :)

 

Fikk alle i dag jeg også ;)

 

Men var ikke en av bilene en Subaru wrx sti 2011 ? For jeg fant den ikke hos dealern :/

Honda, BMW og Mini... det var de kodene jeg fikk :)

Jeg husker at Gamezone hadde de samme bilene som pre-order.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Hurrra for meg! Blir ferdig i løpet av dagen i fredrikstad så er det turen hjem. Om jeg ikke rekker å svinge innom en plass å hente en kopi av spillet i kveld så gjør jeg det i morgen!

 

GT er Hansien. Legg meg gjerne til om du vill ha noen å skrense med! Merk meldingen med gamer eller noe annet så jeg forstår at det er folk herifra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...