Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men er forbanna vanskelig. 1 miles dragracebane (1,6 km) er ikke nok. En speedway høres perfekt ut, men man må bremse i svingene, noe som gjør at jeg mister fart. Jeg bygger den opp igjen, men så kommer neste sving, og jeg må igjen bremse. Kommer aldri i høy nok hastighet.

 

Må finne den perfekte bane.

 

EDIT:

Sant det, TMK9C. Kjøpte et par tuning kits, som ga den en helt sinnssyk akselerasjon, men var allikevel ikke nok. Må blodtrimme en eller annen bil, eller finne den perfekte bane.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Har vært på ForzaNorway hjemmeside, bra jobba :thumbup:

 

Nå kan vi lettere følge med på hva som skjer i klubben, og evnt organisere konkuranser osv som den første på TopGear banen :new_woot:

 

Har forresten meld meg på og sendt ut friend invites,

(GT: SlashingHalo3) :thumbup:

 

btw: uluchiko ta også se på rivels på TopGear banen :D

 

Så at noen hadde slått tiden min. Gjorde bare ett par forsøk, så jeg er ganske sikker på at det er mye rom for forbedring ;) Har fokusert mest på carriere-modusen nå egentlig.

 

Det er nok det ja :thumbup:

Men så noe rart nå, fikk beskjed om at jeg slo deg, men så gikk jeg på clubens leaderboards. Der står det 01:44:652 på meg, og du har 01:44:146...... så åssen kunne jeg ha slått deg da, når du egentlig kjørte fortest :hmm:

Lenke til kommentar

Jo, men er forbanna vanskelig. 1 miles dragracebane (1,6) km er ikke nok. En speedway høres perfekt ut, men man må bremse i svingene, noe som gjør at jeg mister fart. Jeg bygger den opp igjen, men så kommer neste sving, og jeg må igjen bremse. Kommer aldri i høy nok hastighet.

 

Må finne den perfekte bane.

 

Gamle Le Mans banen? :p Den har en usedvanelig lang rett strekning. Lengre enn Nurnburgring

 

EDIT: OH TMK9C var før meg :p

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...