Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, mine "American Muscle Pack"-biler dukker ikke opp. Packen står som ikke kjøpt, men når jeg ser på bilene i den så står det "Purchased" på alle. :(

 

(Har LCE der AMP skulle følge med, var ikke en separat kode for den, kun Launch Track, Launch Cars, LCE content koder).

 

Bare tast inn alle kodene du har i LE så løser det seg ;)

 

Den siste koden heter LM DLC CONTENT, og det er der AMP ligger ;) med resten av bilene osv ;) M5 pakka må du laste ned via markedplace i selve spillet(grattis siden du har LE). Men bare tast inn alle kodene så får du alt av innholdet til LE :cool:

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Angående vanskelighetsgrad, så mener jeg at de blir flinkere til å kjøre utover i spillet. Er nå på level 13 eller noe, og jeg merker at de har blitt flinkere til å presse og å "kjøre på kanten". Det som er litt morsomt er at de også gjør feil å kjører utenfor banen hvis jeg ligger å presser bak dem :)

 

PS: Med "å presse" mener jeg å ligge bak å stresse deg, ikke fysisk presse.. selv om de er flinke til det også :)

Lenke til kommentar

Fra Audi GT Coupe / Golf GTI`s til Civic Vti og 2x 200sx :D

 

Tror kanskje vi er en god prosentdel bilfanatikere her inne (som jeg vanligvis ikke ser så ofte i andre tråder enn Forza-trådene)! :p

 

Har selv også hatt 200SX, mener å ha sett deg på 200sx-ogn.org olehenri! ;) Eller powerdrift-forumet var det kanskje..

 

Yepp, har kjørt endel på bane, mest på Arctic Circle Raceway, med alt fra Polo til Elise og klassisk 911. Og naturligvis min nåværende bil, se avataren.

 

Synd det ikke er Porsche i spillet, men måtte seff ut å drifte RUF:

 

ruf.JPG

Lenke til kommentar

Det var tanken ja, Hansien. Åpen for alle som har lyst. Klubben heter Gamer, handle er GaNo.

 

Godt mulig det er jeg som er dum her nå, men jeg klarte ikke å finne den klubben når jeg søkte etter både "gamer og "GaNo" på http://forzamotorsportcarclubs.com/

Finner den ikke der jeg heller, men den eksisterer (og fungerer) i alle fall, du finner den i spillet. Det har i alle fall de andre medlemmene gjort. :)

Lenke til kommentar

Det var tanken ja, Hansien. Åpen for alle som har lyst. Klubben heter Gamer, handle er GaNo.

 

Godt mulig det er jeg som er dum her nå, men jeg klarte ikke å finne den klubben når jeg søkte etter både "gamer og "GaNo" på http://forzamotorsportcarclubs.com/

Finner den ikke der jeg heller, men den eksisterer (og fungerer) i alle fall, du finner den i spillet. Det har i alle fall de andre medlemmene gjort. :)

 

Slik jeg har forstått det er forzamotorsportcarclubs.com bare en fansite som prøver å "emulere" klubb funksjonene inni spillet, altså du må selv opprette en bruker på siden og klubben der, for den er ikke koblet til selve spillet på noen måte.

Lenke til kommentar

Finner den ikke der jeg heller, men den eksisterer (og fungerer) i alle fall, du finner den i spillet. Det har i alle fall de andre medlemmene gjort. :)

 

Men daså! Da får jeg bare sitte her i Fredrikstad og lide helt frem til fredagen da!

 

 

Slik jeg har forstått det er forzamotorsportcarclubs.com bare en fansite som prøver å "emulere" klubb funksjonene inni spillet, altså du må selv opprette en bruker på siden og klubben der, for den er ikke koblet til selve spillet på noen måte.

 

Det var jeg faktisk ikke klar over. Slumpet bare over dette på bilforumet's sin tråd om spillet og trodde dette da var offisielt! Men det forklarer jo mye og avkrefter til dels at jeg er dum! :p

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Fikk den meldingen ved første oppstart av spillet at Forza 4 har funnet Forza 3 på harddisken, og den spurte om jeg ville importere.

Kan man importere flere ganger?

 

Har en god del penger igjen på Forza 3 brukeren, så kunne like godt kjøpt noen tøffe biler, og importert over.

 

 

Du kan ikke importere hva som helst, her er en liste over bilene du kan få over: http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood2/ også har jeg hørt at man for 60k credits eller noe om man importerer.

 

Det med å importere flere ganger er jeg usikker på, du får ikke importert over samme tingen to ganger vil jeg tro, men skulle man glemt noe så er det vel kanskje mulig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...