Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist det var linken jeg delte så svarta Aasgaard dette like etterpå:

 

Godt mulig det er jeg som er dum her nå, men jeg klarte ikke å finne den klubben når jeg søkte etter både "gamer og "GaNo" på http://forzamotorsportcarclubs.com/

Finner den ikke der jeg heller, men den eksisterer (og fungerer) i alle fall, du finner den i spillet. Det har i alle fall de andre medlemmene gjort. :)

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen ved første oppstart av spillet at Forza 4 har funnet Forza 3 på harddisken, og den spurte om jeg ville importere.

Kan man importere flere ganger?

 

Har en god del penger igjen på Forza 3 brukeren, så kunne like godt kjøpt noen tøffe biler, og importert over.

Du får ikke importert flere ganger, nei. Så hvis du har mulighet til å kjøpe noen av bilene som er "importerbare" fra Forza 3, er det nok smart å handle dem før du importerer. Jeg brant meg på det selv. :/

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen ved første oppstart av spillet at Forza 4 har funnet Forza 3 på harddisken, og den spurte om jeg ville importere.

Kan man importere flere ganger?

 

Har en god del penger igjen på Forza 3 brukeren, så kunne like godt kjøpt noen tøffe biler, og importert over.

Du får ikke importert flere ganger, nei. Så hvis du har mulighet til å kjøpe noen av bilene som er "importerbare" fra Forza 3, er det nok smart å handle dem før du importerer. Jeg brant meg på det selv. :/

 

Betyr det at jeg kan importere masse dyre biler fra FM3 - FM4 og selge dem? :D

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen ved første oppstart av spillet at Forza 4 har funnet Forza 3 på harddisken, og den spurte om jeg ville importere.

Kan man importere flere ganger?

 

Har en god del penger igjen på Forza 3 brukeren, så kunne like godt kjøpt noen tøffe biler, og importert over.

Du får ikke importert flere ganger, nei. Så hvis du har mulighet til å kjøpe noen av bilene som er "importerbare" fra Forza 3, er det nok smart å handle dem før du importerer. Jeg brant meg på det selv. :/

Da har jeg og gjort den "feilen" -.-

Lenke til kommentar

De bilene som kan importeres, ja :)

 

Link en annen postet:

http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood2/

 

Skulle kjøpt 458 Italia og Lexus LF-A :hm:

 

Kjøper flere av 458 Italiaer, får jeg importere flere til FM4 og?

Tror det bare var snakk om en av hver modell. Altså bare en 458 Italia.

 

EDIT:

 

Har også gjort denne feilen som flere andre her. Hva med å slette saven, og starte spillet på nytt? Har bare fullført fem små løp.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...