Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Hmmm. Jeg bestilte også hos Gamezone. Å fikk en meld direkte fra de. De skrev de ikke hadde varene inne. Men fikk de inn i morgen.

 

Du bestilte når?

Står at dem har 8 på lager, var 9 tidligere idag, men så bestilte jeg ett! Da snakker jeg om den Pre order så du får med 3 biler. 1M, Honda CR-Z og JCW Mini :D

Får man med disse bilene om man har forhåndsbestilt Limited Edition hos Gamezone.no?

 

Det var jeg også veldig usikker på når jeg bestilte, så sendte mail, de mente det skulle følge med, men skulle kontakte leverandøren for å være sikker, jeg selv var litt skeptisk, fikk aldri høre noe om hva leverandøren sa, men de la til en sånn Bonus Car Code til ordren min etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm. Jeg bestilte også hos Gamezone. Å fikk en meld direkte fra de. De skrev de ikke hadde varene inne. Men fikk de inn i morgen.

 

Du bestilte når?

Står at dem har 8 på lager, var 9 tidligere idag, men så bestilte jeg ett! Da snakker jeg om den Pre order så du får med 3 biler. 1M, Honda CR-Z og JCW Mini :D

Får man med disse bilene om man har forhåndsbestilt Limited Edition hos Gamezone.no?

 

Det var jeg også veldig usikker på når jeg bestilte, så sendte mail, de mente det skulle følge med, men skulle kontakte leverandøren for å være sikker, jeg selv var litt skeptisk, fikk aldri høre noe om hva leverandøren sa, men de la til en sånn Bonus Car Code til ordren min etterhvert.

Så man får egentlig ikke med de bilene hvis man har bestilt Limited Edition?

Lenke til kommentar

Hmmm. Jeg bestilte også hos Gamezone. Å fikk en meld direkte fra de. De skrev de ikke hadde varene inne. Men fikk de inn i morgen.

 

Ja, dette var det jeg fikk høre igår eller på Mandag eller noe, at Limited Edition var litt forsinket, men skulle fortsatt komme 12.10, og tidligere idag, rundt 10/11 tiden fikk jeg melding om at min Limited Editon var sendt hvertfall, men kan jo hende de ikke fikk inn alle idag, og kanskje får inn flere igjen imorgen for alt jeg vet.

 

Allerede i farta i en av mine favorittbiler :D

 

Nice, noen endringer i oppgradering man kan gjøre med bilen siden Forza 3 eller? Var en del nytt på E30, spesielt med tanke på motorbytte som det ble sagt noen sider tilbake i tråden her om hvertfall.

 

Det er endel endringer ja. Jeg sjekket akkurat motorbytte på 2002'n nå. Litt skuffet over utvalget, men jeg kan i alle fall putte S14B23 motoren i den :) Det er uansett bedre enn i 3ern, hvor det ikke var noe motorbytte på BMW i det hele tatt.

 

Er det det eneste motor bytte man kan gjøre på 2002'en eller? E30 kunne både få inn V6 fra E36/E46 og V8'ern fra E90+ om jeg ikke forstod svaret jeg fikk litt tidligere i tråden her helt feil, håper ikke det ihvertfall =)

Ikke V6!! rekkesekser aka I6!

Lenke til kommentar

Kan godt joine klubben også. Man får flere muligheter med å utfordre andre klubber osv

Kunne godt hatt en venneliste på førsteposten der folk skriver inn sin GT for å så komme inn i en norsk bilclub som for eks Forza Norway Club, FNC :p

Ingen dum ìde. Eg får prøve å få lagt inn gamertags i førstepost. Huff, vedlikehaldsarbeid :p

 

 

 

Supert! Jeg har akkurat sikret oss "Forza Norway" som navn på car club. Min GT er som alltid uluchiko, og det er bare å si i fra via XBL hvis noen vil bli medlem ;)

Knallbra, eg er for tida president i "Stord Rasarlaug" - men vonar det ikkje er noko problem å gå litt att og fram i frå klubb til klubb.

 

 

Kan man være medlem i flere klubber?

Deilig at de endelig ikke har så tamme lyder som før :D

Etter kva eg veit, nei - kun 1 klubb.

 

 

Allerede i farta i en av mine favorittbiler :D

 

VtCv4.jpg

haha! Koste meg tidlegare idag med den bilen i de Sveitsiske Alper.

post-84194-0-79497300-1318441988_thumb.png

Lenke til kommentar

Fikk spillet idag fra Lefdal, bra levert! Etter en time eller to med det lille trådløsrattet, må jeg si at det var bedre enn forventet. Savner dog rumble, skulle gjerne hatt litt mer feedback fra veien enn bare disse lysene på toppen som egentlig er ganske ubrukelige. Responsen er det ikke noe å si på i det hele tatt, veldig enkelt og redde sladder, og man trenger heller ikke vri rattet som en gal. Ganske fornøyd!

Lenke til kommentar

Då var FM4 LE i boks endeleg! :new_woot:

 

Men kvifor sender dei ut spela allereie no, når release er på fredag? :hmm:

HYSJ!

 

Me må ikkje klaga når me får spelet før release. Eg vonar min kopi ligg i postkassa når eg kjem heim frå jobb idag.

 

Eg klagar så absolutt ikkje, eg er meir enn nøgd med å ha fått spelet før release :thumbup: Er det nokon her inne som veit kvar ein kan velje vanskelegheitsgrada på motstandarane i career mode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...