Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

rewind ble slått av samme dag som spillet ble installert på xboxen. tullete arkade funksjon som ikke bør være i et slikt spill. om du driter deg ut så får du tåle at du må kjøre løpet om igjen.

Takk gud for at man kan velge! Jeg har lite lyst til å kjøre samma løpet som tar 30 min pga en liten feil. Jeg er ingen verdensmester bak rattet, og får heller ikke betalt for det. Jeg kjøpte Forza for å kose meg med det, og rewind eksisterer da ikke på online play, som er essensen i spillet. Du skal vel konkurrere mot andre, ikke en begredelig CPU?

Bruker også rewind aktivt for å lære meg innganger på svinger. Litt mere effektivt enn å ta runde på runde.

Endret av ChillZoNe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke kjøpe spillet hvis det ikke blir mulighet å ta engelsk talende språk istedet for engelsk.

Jeg kommer til å føle meg som en funksjonhemmet person med den norske lyden, og det kan jeg ikke leve med. :hm:

Skrevet (endret)

Hmm.. Ser ut som det blir horizon på meg likevel.. Testet demoen nettopp, og rally løp var jo morro, 4wd og flick, mangler bare en skikkelig bil* :p

*Subaru og ikke missibitchy

Edit: Dere som kjøpte Limited Edt av Forza 4, var det verdt de ekstra pengene, eller?

Får ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe Horizon i LE eller ikke :p

Endret av Hardboiled Rice
Skrevet

Edit: Dere som kjøpte Limited Edt av Forza 4, var det verdt de ekstra pengene, eller?

Får ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe Horizon i LE eller ikke :p

Jeg syns det var verdt det, fikk VIP-status så litt rabatter og noen tilfeldige biler som dukka opp i inboxen i spillet. For å ikke snakke om de ekstra bilene fra dag 1.

Men det er opp til deg, vil du betale omtrent 200,- ekstra for noen biler og VIP-status?

Ja, jeg har bestilt FH: LCE. :)

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har en bra tuning til en 1973 BMW 2002 turbo?

Og er det andre enn meg som har problemer med å laste ned bonus stash'a fra deluxe edition pakka?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Spar litt på korta dine, ikke gi alt. Gjør alltid bittelitt bedre enn rivalen. På den måten utnytter du det mest mulig og du har mer å vinne enn hvis du gir alt første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...