Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Eneste som er så sykt kjipt med pakkene er at man betaler typ 50kr for hver pakke, og det kommer kanskje 10 pakker.. . Alle disse bilene er med i neste spillet.... Med andre ord, man betaler dobbelt for spillet, og får akkurat det samme som man har betalt for før i neste FM... Sukk.... Tror ikke at jeg skal kjøpe denne DLC'en, får heller kose meg mer med bobla etc..

Synes det verste er egentlig at på slutten av spillets levetid dukker det somregel ut en "complete edition" som inneholder alt for 199-299,-, da føler man som kjøpte spillet nytt for 549,- + 2-300 for en tredjedel av pakkene seg som en idiot for og si det sånn.

 

Har selv bare kjøpt en pakke til F4, også 2-3 biler enkeltvis. Ellers så kan man jo liksom ikke holde pusten og vente på F5 heller, fordi horizon skal jo ikke ha med like mange biler og F5 kommer jo ikke ut før eventuelt Q3/Q4 2013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått tested '13 Mustangen & FR-Sen og kan ikke si jeg er særlig imponert.

Begge ser ut til og ha relativt lik oppførsel, da dem begge er veldig uforutsigbare...

Spesielt skuffet over Mustangen ettersom dem bruker å være konge stabile, og ikke minst ha relativt bra lyd!

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med det, holder seg dønn stabil sidelengs gjennom hele veien. Kjører helt orginalt hvis man ser bort i fra motor, bremser, dempere, diff og hjul, og den er virkelig en drøm å drifte med. Jeg har aldri vært noe særlig god til å drifte, men jeg føler meg plutselig mye bedre i denne.

 

Tror jeg har funnet favorittbilen min. :love:

Lenke til kommentar

Generelt sett synes jeg lyden av motor/eksos er veldig dårlig i dette spillet når man kjører i cockpit modus.

Lyden blir bedre når man tar camera så man ser bilen, hvorfor skal de ødelegge lyden da når man kjører i cockpit? Greit nok at det er realistisk at lyden blir isolert når man sitter inne, men realistisk er det da ikke når en nissan skyline eller andre superbiler høres ut som 4 sylindret mazda...

Er forsåvidt samme problem i gran turismo 5, håper de gjør noe med det!

Lenke til kommentar

Generelt sett synes jeg lyden av motor/eksos er veldig dårlig i dette spillet når man kjører i cockpit modus.

Lyden blir bedre når man tar camera så man ser bilen, hvorfor skal de ødelegge lyden da når man kjører i cockpit? Greit nok at det er realistisk at lyden blir isolert når man sitter inne, men realistisk er det da ikke når en nissan skyline eller andre superbiler høres ut som 4 sylindret mazda...

Er forsåvidt samme problem i gran turismo 5, håper de gjør noe med det!

 

Jeg har vansklig for å tro at de har gjort det dårlig med vilje, men sier du at lyden er feil i forhold til hva man kan forvente seg når man sitter i den faktiske bilen?

Lenke til kommentar

Ja, lyden fra motor i spillet er altfor likt på de ulike bilene, og nesten ingen av de har samme lyd som bilene har i virkeligheten.

En toyota supra har en unik lyd som ingen andre biler har, men når lyden er lik på som en kjedelig honda så blir jo alt feil.

Har jo selv eid og kjørt skyline, S2000, celica turbo osv i virkeligheten og lyden fra spillet er ikke i NÆRHETEN engang av hva man hører i virkeligheten.

Er jo kjipt da, når du har en rask bil, så må også lyden være bra for opplevelsen skal være slik den skal :p

 

Eksempler hvordan lyden skulle vært i spillet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_ANak8V7bo0&feature=my_favorites&list=FLG-9fNowAX2gOsx_mHPlz-w

 

http://www.youtube.com/watch?v=hoWuia7Gnas&feature=my_favorites&list=FLG-9fNowAX2gOsx_mHPlz-w

 

Dumpventillen skulle høres ut som her, og ikke som det er nå at man må ha høreapparat for å høre noe

 

http://www.youtube.com/watch?v=LzDsooJJ9QQ&feature=my_favorites&list=FLG-9fNowAX2gOsx_mHPlz-w

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Feil :p

Wastegate og dumpventill er to forskjellige ting.

Har du ettermontert dumpventill så går trykket ut i atmosfæren og den høres alltid.

Wastegate er noe annet, den går som regel ut i eksosen som du sier, screamer pipe som det heter når eksosen går rett ut i luften da bråker bilen ganske mye, og såvidt jeg vet er det ingen spill som har slikt alternativ.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Fikk FM4 igår og må si at jeg elsker spillet.

Selv om det er noen par ting som irriterer meg.

Lyden av når biler kolliderer, likte hvordan den var i FM3 og den andre er at jeg ikke kan se et enduarance løp, stemmer dette?

Ellers så er FM4 bedre på alle måter enn forgjengeren og synes det var flott at når du ser replay av Top Gear banen, så bruker de samme kameravinklene som de gjør på tv programmet xD

Lenke til kommentar

ingen endurance stemmer. om den finnes følger den med porsche ekstrapakka.

Så kjipt da.

Likte nå hvertfall løpene hvor man har to forskjellige klasser på banen, fikk en liten Le Mans følelse av det ^^

 

Kunne ønskt at lyset på dashbordet funket og at man fint kunne se turtelleren og km/t.

Liker å sitte inni og helst ta av alt av HUD funksjoner.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...