Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så utrolig deilig når du har sluppet til et talent som har skuffet gang på gang i Blue Square-divisjonene, fortsetter å la ham slippe til og han endelig slår til når du rykker opp i ligasystemet. :love:

Victor Zapata-Ceicedo forresten, columbiansk/engelsk spiller som starter i Tottenham ved spillstart, bøtter inn mål for meg i League 1 med Chelmsford nå. Har nå 12 mål på første 15 kampene. Tidligere har hatt spilt rundt 40 kamper i sesongen (ca. 20+20) og maks scoret 7 mål.

Skrevet

Hva faen. Her får jeg beskjed før CL-sesongen starter at Norge får et lag i gruppespillet denne sesongen, altså direkte kvalifisert. Likevel må jeg gjennom hele jævla kvalifiseringen.

Skrevet

Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben.

Så her spiller man med United OG jukser?

Hoho, herlig å få sine tanker om Unitedfans bekrefta.

• Liker 2
Skrevet

Haha! :D

Er forøvrig, som forventet, inne i en forferdelig periode nå. Hadde tre tap og to uavgjorte (0-0 mot Asker, DJ) på de fem siste, før jeg fikk 3-2 mot Ham-Kam nå. Har falt til 7. plass på tabellen også. -.-

Skrevet

Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben.

Så her spiller man med United OG jukser?

Hoho, herlig å få sine tanker om Unitedfans bekrefta.

Hvis det er det som skal til for å bekrefte dine "tanker" så sier det vel det mest om deg. Og hva jeg gjør eller ikke gjør i et spill har vel ingenting å si om meg som person. Tror du må ta deg en realitysjekk der altså.

Skrevet

Man får gjøre hva man vil i sitt eget spill og ikke bli kritisert for det. Man kan heller fokusere på sine egne spill og hvordan man spiller dem enn å kritisere andre. Han har kjøpt spillet og kan gjøre hva faen han vil med det :p Bare min mening ^^

Skrevet

Hva faen. Her får jeg beskjed før CL-sesongen starter at Norge får et lag i gruppespillet denne sesongen, altså direkte kvalifisert. Likevel må jeg gjennom hele jævla kvalifiseringen.

Si at du får beskjeden i 2014 (som jeg har fått), så vil ikke dette skje før CL sesongen 15/16. Da du allerede har kvalet inn med gamle regler til 14/15 sesongen på grunnlag av Tippeligaen 2013. Om du skjønner? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...