Gå til innhold

Kamptråd: WBA - Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-------------------------------------------------- David De Gea-------------------------------------------------

Rafael-----------------------------Smalling-------------------------Vidic----------------------------Evra

Nani-------------------------------Cleverley---------------------Anderson------------------------Young

-------------------------------------------------------Rooney----------------------------------------------------

-------------------------------------Welbeck----------------------------------------------------------------------

 

Berbatov, Giggs, Carrick mfl på benken.

Lenke til kommentar

-------------------------------------------------- David De Gea-------------------------------------------------

Rafael-----------------------------Smalling-------------------------Vidic----------------------------Evra

Nani-------------------------------Cleverley---------------------Anderson------------------------Young

-------------------------------------------------------Rooney----------------------------------------------------

-------------------------------------Welbeck----------------------------------------------------------------------

 

Berbatov, Giggs, Carrick mfl på benken.

Jizz-747752.jpg

Lenke til kommentar

Premier League er tilbake! Og vi kunne vel strengt tatt ikkje fått ein mykje betre opningsdag?

 

Borte mot WBA skal helst vere tre poeng, men i opningskampar er det alltid noko som skjer og er kjem ikkje til å vere for skråsikker før kampen er i gong og eg ser korleis kampbiletet utviklar seg. Om vi stiller med Anderson og Cleverley frå start i morgon, så kjem det til å gå for meg. Elskar Anderson i form, og i tillegg får eg endeleg sjå spelaren eg har skrytt opp i skyene til alle som vil høyre på meg dei siste åra tilbake i United-drakta!

 

Håpar verkeleg at vi kan få ein god start på sesongen. Tottenham, Arsenal og Chelsea blant dei fire neste laga vi skal møte, i tillegg til eit Bolton lag som starta svært bra i dag gjer sitt til at det vil gjere godt for laget å kome igang utan store usikkerheitsmoment.

 

Take me home, United Road,

to the place, where I belong,

To Old Trafford, to see United,

take me home, United Road

Lenke til kommentar

Merkelig stille her inne til å være serieåpning og første gang vi får se gutta i en kamp som virkelig betyr noe.

 

Nevertheless, gleder meg som bare faen nå, varmer opp med Stoke - Chelsea og håper Stoke gir Boas ett aldri så lite stikk og stikker av med helst alle tre poengene.

 

Når det gjelder United så er eg veldig spent på hvordan vår sisteskanse åpner PL sesongen, eg har stor tro på De Gea men håper virkelig at han ikke viser for mange brølere iløpet av denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...