Gå til innhold

Kamptråd: WBA - Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Berbatov var skuffende når han kom inn, men Welbeck skapte ikke en dritt i dag, så det gjorde ikke allverden med et spissbytte. Personlig er jeg glad for at Berbinho er 3-4 valg på spissplass på bortebane når vi må forsvare oss også. Er jo null bevegelse på mannen når vi ikke har ball og han drar tempoet ned til serie a nivå når han først får den.

 

Welbeck skuffet i dag, men burde hatt en assist. Vår kanskje beste spillere i Nani og Vidic var for meg banenes store skuffelser, så det ser positivt ut når vi vinner kampen med så få som står fram.

 

Young ser ut som et kremkjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir kjipe kamper nå fremover om De Gea skal stå med den selvtilliten han har. Spurs, Chelsea og Arsenal har gode skuddføtter. Arsenal bruker de heldigvis sjeldent. Spurs, Chelsea, Bolton og Stoke har mye tyngde i boksen. De Gea så ut som en pinjada når han først tok turen ut i feltet.

 

Jeg tror ikke De Gea er trygg i løpet av 2-3 kamper, og håper vi starter med Lindegaard neste kamp. Vil gjerne ha Lindegaard i storform mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Men samstundes så vil det sende eit signal om at ein ikkje stoler på keeperen som er kjøpt inn for å vere førstekeeper. Eg trur nok at Lindegaard er i hakket vassare form og nok vil vere tryggare enn De Gea pr i dag, men eg er veldig usikker på kor lurt det vil vere å vrake De Gea alt no, mtp framtida.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men samstundes så vil det sende eit signal om at ein ikkje stoler på keeperen som er kjøpt inn for å vere førstekeeper. Eg trur nok at Lindegaard er i hakket vassare form og nok vil vere tryggare enn De Gea pr i dag, men eg er veldig usikker på kor lurt det vil vere å vrake De Gea alt no, mtp framtida.

 

Benker vi De Gea ender vi bare opp med enda en Ben Foster. Han har helt nødt til å spille seg varm i trøya.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke liker er at Berbatov nå tilsynelatende er blitt Fergusons tredjevalg blant spissene. Det kan jeg ikke helt skjønne, selv om det er morsomt at Welbeck får prøve seg.

 

Fjerdevalg. Husk Chicha starter før Welbeck, og as you can see, Danny før Berba. Matte sier 4.valg ;)

 

Helvete at City fikk Kun btw... Gjør det hele mye vanskeligere.

 

Og ja, Ashley Young. Alltid hatt lyst på ham i Utd, finally got there. Elsk.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...