Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good good. Ikke at review-karakteren har noe å si for min del, men forhåpentligvis overtaler den folk som ikke er sikker til å kjøpe.

Gearbox har fortjent et massivt salg, og det håper jeg de får.

Skrevet (endret)

Jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal ha dette til PC eller Xbox, jeg har det første til Xbox så... :p

Les siste avsnitt av IGN anmeldeldelsen samt http://www.borderlan...m/loveletter/?x så har du svaret ditt ;)

Hehe, jeg gikk for PC-versjonen.

Edit: Men nå trenger jeg noen å spille det med :p

Endret av aBaDmAn91
Skrevet (endret)

http://www.ign.com/v...dition-unboxing

Noen som har kjøpt den her eller?

Kan man kanskje starte å spille det før "alle andre" i Europa om man bruker VPN eller lignende og starter det opp en gang fra Amerikansk IP?

Er ganske sikker på det, men tør ikke si noe sikkert.

Endret av Blitsen
Skrevet

Hvorfor vil så mange være Zer0? Borderlands er et spill med mange våpen, og det er meningen at man skal bruke de fleste av våpnene eller utnytte potensiale til de type våpnene som finnes.

Zer0 er en mer sniper/melee-class som spesialiserer seg på ganske få våpen, og da får man ikke brukt alle de fete gunza.

Skrevet

Det er en utrolig kul måte å si at "vi hadde det ikke sist, men vi har det nå!". Jeg digger det loveletteret der, fantastisk :) Viser at de ikke gir fullstendig faen i pc-spillere da.

Skrevet (endret)

Forresten: vet noen når på dagen spillet blir åpnet for spilling?

Når det blir åpnet? Det er jo så fort du får kopien din. Har du kjøpt spillet på Steam er det 19:00.

Endret av Blitsen
Skrevet

Forresten: vet noen når på dagen spillet blir åpnet for spilling?

Når det blir åpnet? Det er jo så fort du får kopien din. Har du kjøpt spillet på Steam er det 19:00.

Har det på steam ja, takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...