Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En mister nøkkel uansett om en henter inn saven på nytt eller ikke.

 

Finnes måter å bruke horizon til xbox for å kunne få flere nøkler for de som er interessert i det.

 

Om dere snakker med Micheal Mamaril i Sanctuary så får dere som oftest gode våpen av ham. Han deler ut minst to våpen.

 

En annen ting er om dere ønsker å oppgradere våpen raskt og effektivt er å gå til Three Horns Valley. Drep Bad Maw boss, plukk opp de "rosa tingene" han dropper, og reis direkte til Bloodshot Stronghold. Lagre og avslutt. Når du så starter opp igjen så drar du igjen til Three Horns Valley og gjentar hele prosessen til du har fått nok av disse "rosa tingene" som gjør at du kan utvide backpack, våpenmagasin osv.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Gleder meg til å dytte dette spillet inn i Xboxen min til helgen :)

Digget eneren. Selvfølgelig mye på grunn av grafikken, men stemningen generelt er helt unik.

De "røffe", litt fiendtlige omgivelsene med en merkelig avslappende musikk presentert på en original måte. Jeg falt pladask for det, og jeg er, som dere, klar for å falle pladask igjen :D

Lenke til kommentar

Må ærlig innrømme Borderlands 2 havnet på torrentlista men føler ingen skam fordi det er preordret for flerfoldig måneder siden (føles iallefall slik) men blir nok å game FTL til Torchlight 2 kommer imorgen deretter Torchlight 2 til Borderlands 2 kommer. Er ganske usikker på om savefilen min kan brukes i Borderlands 2 som er bestillt via Steam så er jo ingen vits å fortsette. Savner uansett å ha noen å oppleve hele sirkuset med, selv om jeg har flere ganger holdt på å falle av kontorstolen pga av mange karakterer. Claptrap er genial til de grader, bare synd Handsome Jack fanger han og tvinger deg til å drepe han en 10 timer inn i spillet, dødscenen er episk! Vel nei det var en løgn, claptrap still awesome though :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å starte å spille lørdag morgen / formidag om noen vil være med å spilel fra start.

Mulig dama også blir med om hun har tid.

 

Om noen vil bli med så regner jeg med dette er like mye kulere med flere spillere som BL1 var.

Har skype osv, men har ingen server på ts3 eller mumble eller noe.

 

Dette blir selvfølgelig på PC

Lenke til kommentar

Må ærlig innrømme Borderlands 2 havnet på torrentlista men føler ingen skam fordi det er preordret for flerfoldig måneder siden (føles iallefall slik) men blir nok å game FTL til Torchlight 2 kommer imorgen deretter Torchlight 2 til Borderlands 2 kommer. Er ganske usikker på om savefilen min kan brukes i Borderlands 2 som er bestillt via Steam så er jo ingen vits å fortsette. Savner uansett å ha noen å oppleve hele sirkuset med, selv om jeg har flere ganger holdt på å falle av kontorstolen pga av mange karakterer. Claptrap er genial til de grader, bare synd Handsome Jack fanger han og tvinger deg til å drepe han en 10 timer inn i spillet, dødscenen er episk! Vel nei det var en løgn, claptrap still awesome though :)

 

Siste der kan du sette i spoiler??

Lenke til kommentar

Fatter ikke poenget med at EU skal få dette flere dager etter US. Vedder folk har gjennomført det lenge før vi får startet. Det unlockes også på et tidspunkt som ikke gir noe mening, klokka 02:00 natt til fredag ?

 

Jeg skjønner heller ikke dette. Jeg tror dette bidrar til økt piratkopiering. Nå er ikke mitt poeng at piratkopiering dermed er greit men jeg synes jo det er svært merkelig at utgivere skriker om dette samtidig som de helt åpenbart selv kunne bidratt til å redusere problemet kun ved å endre en dato i en eller annen database.

 

Videre så har man disse urimelighetene i diverse EULAer etc som åpenbart opererer i gråsonen av det som man kan tillate seg ihvertfall etter norsk rett. For eksempel; hvis jeg nå laster ned og kjører helt lovlig programvare på min PC for å ivareta min egen sikkerhet når jeg ferdes på internett. Feks Spotflux, så vil jeg iflg Steam stille meg selv i en situasjon hvor jeg ved å ta i bruk spill som jeg faktisk har kjøpt og betalt for kriminalisere meg selv til de grader at de forbeholder seg retten til å ta ifra meg alt jeg noensinne har kjøpt i deres butikk. Hvordan kan denne betingelsen være rimelig, eller i det tatt lov?

 

La oss si at jeg hadde gått på elkjøp og stappet et kjøleskap ned i lommen for deretter å blir fersket av disse snedige pipegreiene ved utgangen. Busted! Dette er jo åpenbart kriminelt, jeg ville blitt straffet og elkjøp ville selvsagt fått tilbake kjøleskapet sitt. Men ingen her vil vel synes det er rimelig at elkjøp også ville kunne kreve tilbake alle de produktene som jeg oppgjennom årene løp hadde kjøpt og betalt for på et tidligere tidspunkt? Nei det ville vært helt urimelig og ulovlig.

 

Jeg vil gå så langt som å si at Steam i sin brukeravtale påberoper seg retten til å straffe, i strafferettslig forstand, brukere som bryter med deres vilkår til tross for at bruddet på deres vilkår ikke har påført dem hverken økonomiske eller andre former for skade eller tap. Jeg vet ikke hvordan det er med dere men jeg trodde retten til å straffe, etter norges grunnlov, var forbeholdt staten nettopp kun med grunnlag i lov. Selv om nabogutten driver epleslang i min hage så kan jeg jo ikke låse ham inn i kjelleren og si til ham at han nå er fengslet for epleslang. Se for dere den VG forsiden da... Jeg tviler sterkt på at Steam sin EULA kan stå over et slikt prinsipp og jeg tviler sterkt på at de i det hele tatt kan ha lov til forelegge brukerne med avtaler hvor man frarøver sine kunder beskyttelse fra helt grunnleggende rettsprinsipper.

 

Vel, som dere skjønner så har jeg et rimelig avslappet forhold til disse tullete avtalene jeg stadig vekk må "godta". Jeg tror de er rimelig verdiløse i en rettssal. Det som skremmer meg er at ungdommen nå til dags ikke er mer kritiske til hva disse store selskapene tar seg av friheter og hvilke "trusler" de kommer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...