Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S

 

Trodde det var en vanlig våpenkiste.

Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie.

 

Samme klarte jeg å gjøre. :<

 

Jeg fikk i hvert fall et jævlig nice våpen da. :p Har kommet meg til level 11 - er fornøyd så langt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S

 

Trodde det var en vanlig våpenkiste.

Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie.

 

Samme klarte jeg å gjøre. :<

 

Jeg fikk i hvert fall et jævlig nice våpen da. :p Har kommet meg til level 11 - er fornøyd så langt. :)

 

Same. Spawnet i Sanctuary og løp bare og åpnet første og beste våpenboks :p

 

Noen som har fått prøvd ut alle fire karkterene enda? Hvilken special ability virker best?

Lenke til kommentar

Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S

 

Trodde det var en vanlig våpenkiste.

Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie.

 

Samme klarte jeg å gjøre. :<

 

Jeg fikk i hvert fall et jævlig nice våpen da. :p Har kommet meg til level 11 - er fornøyd så langt. :)

 

Same. Spawnet i Sanctuary og løp bare og åpnet første og beste våpenboks :p

 

Tror ikke det er grenser på hvor mange som har gjort akkurat det.... Ja, jeg er nok også en av dem...

Lenke til kommentar

Dere som har spilt Borderlands 2 i flere timer. Hvilken class er dere og kan dere si fordeler og ulemper ved klassen dere valgte? Jeg får spillet om en uke, og er litt usikker på hvilken karakter jeg skal velge.

 

Lurer litt på det samme selv. Er lvl 11 med Zero (første karakteren min). Hittil virker spesialiteten hans ut til å fungere veldig bra. Gir meg en god sjanse til å stikke av hvis jeg holder på å dø, eller hvis det er vanskelig å nå crit feltet til fienden. Pluss jeg har alltid digget sniper klasser i andre spill.

 

Axton er jeg litt usikker på. Har aldri likt klasser som er turrets/roboter etc. Virker som du må plassere turrent veldig godt for at den skal fungere optimalt. Og virker som stress å sette den ned for så plukke den opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes Gearbox drar den litt for langt når det kommer til Tiny Tina sitt ene quest..

 

 

Du blir tvunget til å hjelpe en 12 år gammel jente å torturere personen som drepte foreldrene hennes, mens han sier ting som "I enjoyed killing your parents" og "I'm glad you were there to see your parents killed, it made you stronger", i takt med at hun setter på mer og mer strøm i stolen han sitter i, inntil han dør.

 

 

Kanskje litt teit å klage på noe sånt i et spill som Borderlands, men likevel

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg sparer gullnøkkel til level 50:-D

 

En kompis brukte sin første på level 11 og sin siste på level 23. Fikk helt ok våpen, men hadde trodd der ville bli bedre våpen.

 

Får man to nøkler? Så at det var to våpen i boksen jeg feilaktig åpnet på lvl 7, hadde man egentlig hatt mulighet til å spare det ene eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...