Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - August 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra dagens bryllupsfoto

Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt.

Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

fra dagens bryllupsfoto

Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt.

Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene :)

 

takker så meget :), hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn :p. Men klart flere poseringer ved drappen der.

 

litt naturlig lys også

 

img_0871.jpg

 

img_0880-edit.jpg

Endret av DeViSoR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

fra dagens bryllupsfoto

Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt.

Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene :)

 

takker så meget :), hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn :p. Men klart flere poseringer ved drappen der.

 

litt naturlig lys også

 

img_0871.jpg

 

img_0880-edit.jpg

Hvis jeg får lov til å gi litt kritikk må det være at det er veldig pent, men fargene burde være lik på to bilder som er i en serie. Ser ut som om hvitbalansen er litt "off" i det første i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...