Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - August 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

fra dagens bryllupsfoto

Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt.

Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene :)

Endret av Inc
Skrevet (endret)

Noen tilfeldig fra Oslo Fashion Week:

d3x_0428.jpg

riccovero-d3x_3298-53.jpg

d3x_240381.jpg

Mer på OFW.no, samlet serien på BA.no samt kjendiser på RB.no.

Har sperre på publisering av solgte bilder på Flickr, men regner med jeg får lagt ut alle visninger i løpet av august. Bare en liten smakebit :)

Endret av GCardinal
Skrevet (endret)

fra dagens bryllupsfoto

Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene :)

takker så meget :), hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn :p. Men klart flere poseringer ved drappen der.

litt naturlig lys også

img_0871.jpg

img_0880-edit.jpg

Endret av DeViSoR
  • Liker 1
Skrevet

fra dagens bryllupsfoto

takker så meget :), hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn :p. Men klart flere poseringer ved drappen der.

litt naturlig lys også

img_0871.jpg

img_0880-edit.jpg

Hvis jeg får lov til å gi litt kritikk må det være at det er veldig pent, men fargene burde være lik på to bilder som er i en serie. Ser ut som om hvitbalansen er litt "off" i det første i hvertfall.

Skrevet

Lenge siden jeg har brukt digitalkameraet mitt, så jeg tok meg en vandretur langs stranda :)

Flotte bilder Kenta :) Like nummer 3 ekstra godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...