Gå til innhold

Er 22/7 nok en konspirasjon?


Anbefalte innlegg

Ap prøver ikke å overta verden, men både ap og andre partier på stortinget jobber for dem som gjør det.

Og for å utføre oppdraget tilfredstillende, så må de øke sin egen makt og skaffe seg full kontroll over folket.

 

Ap har begått politiske drap før, og de har også drept folk i forbindelse med medisinske eksperimenter osv.

Men det er ikke så interessant her hva ap gjør på egne vegne, men hva de gjør for sine utenlandske arbeidsgvere.

 

 

 

Det kan du nok mene, for det er vanskelig ekstremt å tro dette. Det er nærmest utrolig at politikerne hele tiden har jobbet for fremmede makter, mens de har git inntrykk av at de jobber for oss og for Norge.

 

Hvis du planla å myrde en person, ville du da fortelle denne personen om dine planer ?

 

Rettet noen feil.

 

Så media er bestukket av staten, og er med på det hele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvordan kan vi vite om dette er tilfelle ?

Vi har bare politiets ord for dette, ingen beviser, ingen fotografier, ingen video, absolutt ingenting.

Politiet kan lyve for oss som de selv vil, folk har ingen mulighet til å selv kontrollere om det politiet sier er sant.

 

Politiet er jo faktisk også blitt tatt i løgn flere ganger når det gjelder hva de gjorde 22/7 2011.

 

Og politiet har jo både løyet og produsert falske beviser før, så hvilken grunn har vi for å stole på dem i denne saken ?

 

I så fall er det for å redde ræva si og ikke en del av et komplott.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor tror du slike vrangforestillinger om å ta makten kom fra ?

Breivik må jo ha fått disse vrangforestillingene fra noen, de kom neppe fra ham selv, for jeg tror at han er alt for smart til å få slike vrangforestillinger helt av seg selv.

Dette med disse "cellene" er ganske sikkert også plantede vrangforestillinger, og jeg tror at det har noe å gjøre med at Breivik tydeligvis ventet på politiet.

 

Jeg fulgte med, og jeg vet om både "manifestet" og "cellene" Det er derfor jeg vet at det meste av manifestet var en klipp og lim kopi av noe som er brukt før.

Disse "cellene" har jeg også hørt om, men jeg er ganske sikker på at det er bare bløff og noen som de ansvarlige har plantet i Breiviks sinn for å forberede folk på evt nye falsk flagg aksjoner.

 

 

 

At politikerne er "fjols" har jeg ikke sagt, men løgnere er de. Og hvorfor skal man ikke kunne kalle løgnere for det de er ?

Om noen er løgnere så må man vel ha lov til å si det.

 

Jeg ble litt oppgitt nå sist fordi det du spurte om det hadde jeg gitt svaret på i inlegget over ditt. Så det gjaldt kun for det spørsmålet.

 

 

Og når folk er bevisstløse og ikke tenker selv osv. Så må jeg da ha lov til å gjøre dem oppmerksom på det, i et forsøk på å vekke dem opp til virkeligheten.

Jeg har selv vært hjernevasket og ganske bevisstløs så jeg vet hvordan dette virker, jeg våknet også opp til virkeligheten fordi noen vekket meg.

Jeg har jo også gått på skolen, lest offisiell media, sett på tv osv. Og alt dette er brukt i den hensikt å hjernevaske oss slik at myndighetene kan fortsette å fortelle oss de løgner de selv vil.

 

 

 

Dette med kverulering kan også snus til å gjelde det det dere driver med.

Spesielt siden dere jo nekter å tå til dere ny kunnskp, men tror at jeg og andre som vet om ,yndighetenes skjulte agenda bruker dagen til å produsere all slik imformasjon ol selv, bare for å lure dere.

 

Og om du tenker litt logisk, så forstår du at dette holdes skjuld så lenge som mulig av politikere og myndigheter. For hvis folk fikke vite hva de planlegger for oss, så ville jo folket protestere og politikene ville ikke kunne jobbe videre med sin agenda.

De ville tvert imot risikere å bli fjernet fra det de elsker mes av alt her i verden, nemlig makten.

 

Han stilte et krav om å ta over norge og cellene var trusselen han brukte, at disse ikke eksisterer eller eksistensen er høyt tvilsom er bekreftet av Politiet.

 

Ellers kan vi si det samme frem og tilbake fordi at vi ser ikke på di samme grunnlagene for å bedømme dette, du leser på hjemmesider mens jeg stort sett leser aviser.

 

Men når man lukker et øye ser man halvt, når man lukker begge ser man alt. Jeg er ikke overbevist om at alt som kommer frem i media er riktigt. Men det er fortsatt du som lukker begge øynene.

Lenke til kommentar

I så fall er det for å redde ræva si og ikke en del av et komplott.

Dette er også noe jeg lurer på... skulle politiet ha fortalt løgner, hadde det vært for å redde sin egen ræv, og ikke en del av et komplott som hele Norge er med på.

 

Hvorfor mener du dette? Kan politiet lyve for å oppnå andre mål enn å «redde ræva si», eller er ikke dette mulig?

 

Jeg skjønner godt at Baltazar94 blir frustrert.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Vil gjøre så mange som mulig oppmerksom på denne videoen. Ole Dammegård, svensk/dansk foredragsholder og forfatter går igjennom terrorangrepet 22. juli, og viser at den offisielle forklaringen må være gal. Opptaket er gjort på Open mind conference i København i 2015.

 

Dammegård er antagelig en av dem som har gjort de grundigste undersøkelser av terrorangrep, likvidasjoner, Kennedy, King, Palme osv, og har viet de siste 30 år av livet sitt for å eksponere hvem som står bak, hvorfor angrepene blir utført, og hvordan de blir gjort.

 

Dette er en ekspert som snakker, videoen tar nærmere to og en halv time, men det er absolutt verdt å bruke tid på:

 

https://www.youtube.com/watch?v=JC4OWCKlF1Q&t=4663s

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, that's 2 hours of my life I'll never get back. Mister all kredibilitet når halvparten av det han sier er "I do not know, but I believe" og den andre halvparten er "I don't know, but I've been told". Selv "bevisene" er høyst spekulative. Hjelper jo heller ikke at han drar inn nesten alle konspirasjonsteorier mulig. Mye rart som kommer ut av den munnen der. Du må gjerne kalle han ekspert, men for meg ser han bare ut som enda en konspirasjonsteoretiker ala David Icke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her kan dere se mer om 22/7.

 

22 Juli – en strukturell kollaps. https://andreholte.wordpress.com/arkiv/22-juli-var-en-strukturell-kollaps/

 

Litt 9/11 – Den som ser denne videoen og fremdeles tror den offisielle historien er rett, er fritatt for videre debatt. Det har ingen hensikt

 

 

- DE DANSENDE ISRAELERNE

I tiden etter 911 gikk det rykter om at arabisk lignende menn på forskjellige steder i byen var arrestert for å feire begivenheten, men nå er det ikke rykter lenger. Tusner av dokumenter er frigitt. Det rare med disse er at de oppførte seg som om de ønsket å bli sett. Folk skulle se arabisk lignende menn filme og feire.

 

 

Fem av disse var Israelere hvorav minst to er tilknyttet Mossad ankom New York og deres formål; Å dokumentere hendelsen

 

De ble arrestert seks timer etter angrepet, satt 71 dager I varetekt før de ble deportert til Israel. Bildene fra kameraet viste at de stod på taket av en van og danset, klemte hverandre og smilte. Det var en ren seiersdans over tårnfallene. Det ble også funnet rester etter sprengstoff I bilen. På et bilde holdt en av dem en lighter opp foran et av de brennende tårnene. De hadde alle flybilletter til forskjellige destinasjoner I verden. Den ene hadde 4700 dollar stappet ned I sokken sin. På nasjonal TV I Israel innrømmet de at de var sendt til USA for å dokumentere hendelsen…

 

I tiden etterpå er hele 61 Israelere arrestert og mange av dem har tilknytning til det Israelske militæret eller etteretning, etter det er enda en gruppe på 140 Israelere arrestert for spionasje. De har ikke villet svare på om de visste om angrepet, men I en utalelse skal det ha blitt sagt; Hvordan kunne vi ikke vite noe. Dette er den største spionringen som noensinne er avslørt I USA.

 

Videoen viser også at Netanyahu sier at 911 angrepene var bra for Israel. Krigen mot terror har medført en stor omorganisering av hele regionen. Israels fiender ryddes bort en etter en, som f.eks Saddam, Gadaffi, og nå Assad.

 

Hvordan kunne disse vite om angrepet 911? Og hvorfor danser de og viser seierstegn?

 

Motiver???

 

Dagen før 911 stod Donbald Rumsfeldt frem og sa at Pentagon ikke kunne redgjøre for hvor 14.000 milliarder var blitt av, noe som ville skapt enorme reaksjoner hadde det ikke vært for hendelsen dagen etter. The Guardian meldte at angrepet på Afghanistan var godkjent allerede den 10 september,  altså dagen før 911. Man trengte bare et påskudd slik at også NATO kunne brukes, et NATO som ble omgjort til et angrepsvåpen i 1999, og som nå er USAs globaliseringsvåpen.

 

Den samme Rumsfeldt ble I 1983 sendt til Saddam Hussain I Irak med noe som lignet en meny av kjemiske våpen. (se Kennedy link under) Saddam kunne velge og vrake og USA visste at han skulle bruke disse våpnene mot Iran, et land de også utstyrte med avanserte våpen de visste skulle brukes mot Irak. Slik setter man to oljenasjoner opp mot hverandre og håper å kunne gå inn og rydde opp I restene etterpå. Da Saddam ble innsatt av CIA fikk han også en liste over folk han måtte eliminere for å kunne beholde makten.

 

Men da Saddam ville bort fra Dollaren og ikke lenger var like samarbeidsvillig måtte han bort. Derfor fant de på dette med masseødeleggelsesvåpen, løgner som ganske fort ble avslørt, men de fikk likevel avsatt og henrettet Saddam. Til stor jubel fra israelerne.

 

Nå viser det seg at de fant kjemiske våpen likevel. Det var de samme våpnene som Rumsfeldt leverte og det kunne man jo ikke si. Det rare er at USA lot dem ligge og nå har ISIL dem. USA forsynte Saddam med kjemiske våpen - nå har IS dem.

 

Så når man hevder at Assad bruker kjemiske våpen mot egen befolkning viser det seg at det er USA trente opprørere som står bak.

 

Er det noen som tviler på at disse er I stand til noe slikt?

 

Her er en artikkel fra Robert Kennedy Jr. som viser at denne “terrorkrigen” handler om olje og makt I midøsten, samt å utrydde Israels “fiender”. Oversatt til dansk. Hvorfor araberne ikke ønsker USA i Syrien.

 

Mer 911 – Corbert Report – Follow the money

 

 

TRANSCRIPT, SOURCES AND MP3: https://www.corbettreport.com/?p=16167

Endret av Watson22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Her kan dere se mer om 22/7.

 

22 Juli – en strukturell kollaps. https://andreholte.wordpress.com/arkiv/22-juli-var-en-strukturell-kollaps/

 

Litt 9/11 – Den som ser denne videoen og fremdeles tror den offisielle historien er rett, er fritatt for videre debatt. Det har ingen hensikt

 

 

- DE DANSENDE ISRAELERNE

I tiden etter 911 gikk det rykter om at arabisk lignende menn på forskjellige steder i byen var arrestert for å feire begivenheten, men nå er det ikke rykter lenger. Tusner av dokumenter er frigitt. Det rare med disse er at de oppførte seg som om de ønsket å bli sett. Folk skulle se arabisk lignende menn filme og feire.

 

 

Fem av disse var Israelere hvorav minst to er tilknyttet Mossad ankom New York og deres formål; Å dokumentere hendelsen

 

De ble arrestert seks timer etter angrepet, satt 71 dager I varetekt før de ble deportert til Israel. Bildene fra kameraet viste at de stod på taket av en van og danset, klemte hverandre og smilte. Det var en ren seiersdans over tårnfallene. Det ble også funnet rester etter sprengstoff I bilen. På et bilde holdt en av dem en lighter opp foran et av de brennende tårnene. De hadde alle flybilletter til forskjellige destinasjoner I verden. Den ene hadde 4700 dollar stappet ned I sokken sin. På nasjonal TV I Israel innrømmet de at de var sendt til USA for å dokumentere hendelsen…

 

I tiden etterpå er hele 61 Israelere arrestert og mange av dem har tilknytning til det Israelske militæret eller etteretning, etter det er enda en gruppe på 140 Israelere arrestert for spionasje. De har ikke villet svare på om de visste om angrepet, men I en utalelse skal det ha blitt sagt; Hvordan kunne vi ikke vite noe. Dette er den største spionringen som noensinne er avslørt I USA.

 

Videoen viser også at Netanyahu sier at 911 angrepene var bra for Israel. Krigen mot terror har medført en stor omorganisering av hele regionen. Israels fiender ryddes bort en etter en, som f.eks Saddam, Gadaffi, og nå Assad.

 

Hvordan kunne disse vite om angrepet 911? Og hvorfor danser de og viser seierstegn?

 

Motiver???

 

Dagen før 911 stod Donbald Rumsfeldt frem og sa at Pentagon ikke kunne redgjøre for hvor 14.000 milliarder var blitt av, noe som ville skapt enorme reaksjoner hadde det ikke vært for hendelsen dagen etter. The Guardian meldte at angrepet på Afghanistan var godkjent allerede den 10 september,  altså dagen før 911. Man trengte bare et påskudd slik at også NATO kunne brukes, et NATO som ble omgjort til et angrepsvåpen i 1999, og som nå er USAs globaliseringsvåpen.

 

Den samme Rumsfeldt ble I 1983 sendt til Saddam Hussain I Irak med noe som lignet en meny av kjemiske våpen. (se Kennedy link under) Saddam kunne velge og vrake og USA visste at han skulle bruke disse våpnene mot Iran, et land de også utstyrte med avanserte våpen de visste skulle brukes mot Irak. Slik setter man to oljenasjoner opp mot hverandre og håper å kunne gå inn og rydde opp I restene etterpå. Da Saddam ble innsatt av CIA fikk han også en liste over folk han måtte eliminere for å kunne beholde makten.

 

Men da Saddam ville bort fra Dollaren og ikke lenger var like samarbeidsvillig måtte han bort. Derfor fant de på dette med masseødeleggelsesvåpen, løgner som ganske fort ble avslørt, men de fikk likevel avsatt og henrettet Saddam. Til stor jubel fra israelerne.

 

Nå viser det seg at de fant kjemiske våpen likevel. Det var de samme våpnene som Rumsfeldt leverte og det kunne man jo ikke si. Det rare er at USA lot dem ligge og nå har ISIL dem. USA forsynte Saddam med kjemiske våpen - nå har IS dem.

 

Så når man hevder at Assad bruker kjemiske våpen mot egen befolkning viser det seg at det er USA trente opprørere som står bak.

 

Er det noen som tviler på at disse er I stand til noe slikt?

 

Her er en artikkel fra Robert Kennedy Jr. som viser at denne “terrorkrigen” handler om olje og makt I midøsten, samt å utrydde Israels “fiender”. Oversatt til dansk. Hvorfor araberne ikke ønsker USA i Syrien.

 

Mer 911 – Corbert Report – Follow the money

 

 

TRANSCRIPT, SOURCES AND MP3: https://www.corbettreport.com/?p=16167

Hyggelig at det er anledning til å diskutere dette svært aktuelle temaet her på diskusjon.no. Det må finnes et tidspunkt hvor en såkalt konspirasjonsteori går over fra å være en teori til å bli en svært sannsynlig versjon av noe som har skjedd. En kan mene hva man vil om Ole Dammegard, men han er jo ikke alene. Vi har f. eks. Adrian Salbuchi:

 

 

Om Ole uttrykker seg vagt og flere ganger sier, "I don't know" etc  så er det kanskje grunnen til at han fremdeles er i live.... Personlig anser jeg det for mer enn sannsynlig at de fleste terroraksjoner er staged events eller false flag operations. Hvorfor skulle Utøya være et unntak fra noe som tilsynelatende er regelen? Det har blitt klart at enkelte krefter ser terror som et verktøy for å fremme diverse saker og nå visse politiske mål hvor målet helliger middlet. Det må være et effektivt virkemiddel for det brukes igjen og igjen. Det siste eksemplet er Mandalay Bay i Las vegas.

 

Her er en lenke som avdekker ugler i mosen: https://youtu.be/ePjtLBzSqAs

 

Det gjør vondt å tro på disse sammensvergelsene/konspirasjonsteoriene da de rokker ved vår tillit til styresmaktene og vårt verdensbilde. Det fungerer litt som det velkjente Henrik Ibsen-sitatet, "Hvis du tar livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar du også livslykken fra ham!" Men det er bare en ting som er mer undergravende enn disse smertefulle avsløringene og det er å fortsette å tro på en serie løgnaktige historier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Om Ole uttrykker seg vagt og flere ganger sier, "I don't know" etc så er det kanskje grunnen til at han fremdeles er i live...."

 

Du er ikke lite freidig... Ikke bare hevder du at denne mannen har kredibilitet, men du antyder mer eller mindre rett ut at du tror myndighetene ville ha likvidert han om han hadde ordlagt seg annerledes.

En ganske drøy påstand.

Endret av Sithric
Lenke til kommentar

"Om Ole uttrykker seg vagt og flere ganger sier, "I don't know" etc så er det kanskje grunnen til at han fremdeles er i live...."

 

Du er ikke lite freidig... Ikke bare hevder du at denne mannen har kredibilitet, men du antyder mer eller mindre rett ut at du tror myndighetene ville ha likvidert han om han hadde ordlagt seg annerledes.

En ganske drøy påstand.

"Alltid freidig når du går ...."

Jeg vet ikke om folk har fått med seg at venner av Ole D. har dødd på mystisk vis og at han selv har blitt truet til landflyktighet. At han uttrykker seg litt forsiktig er er klokt trekk, men hvis han har rett i det han sier ja da er det nok enekelte av de skyldige som gjerne ville rydde ham av veien. Det er det vel ikke så urimelig å anta.

Jeg har selv brukt en del tid på å evaluere diverse konspirasjonsteorier og så langt jeg kan se er Ole Dammegard 'right on' i det han sier. 

Jeg har imidlertid en god porsjon sympati for alle de som kvier seg for å tro det er noe i alle disse teoriene/påstandene. det er en ubehagelig tanke at noe av det skulle være sant. Men da bør en spørre seg; hva er å foretrekke, å akseptere en ubehagelig sannhet eller å svelge en løgn?

Hvis en tror at false flag operasjoner er av nyere dato og at det er en sjeldenhet så tar en feil. Her er en liste over 42 slike hvor de involverte regjeringene har innrømmet sin medvirkning i ettertid:

 

http://www.washingtonsblog.com/2015/02/41-admitted-false-flag-attacks.html

 

Her er en lenke til noe mindre kjente ting ang 9/11:

 

https://youtu.be/qdP95oSoOFk 

 

Og til de som er interessert i Sandy Hook finnes det my interessant materiale:

 

https://youtu.be/CXeRPtj-tEU

 

Videoen bekrefter at skolen var tatt ut av drift lenge før den angivelige "massakren" fant sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Om Ole uttrykker seg vagt og flere ganger sier, "I don't know" etc så er det kanskje grunnen til at han fremdeles er i live...."

 

Du er ikke lite freidig... Ikke bare hevder du at denne mannen har kredibilitet, men du antyder mer eller mindre rett ut at du tror myndighetene ville ha likvidert han om han hadde ordlagt seg annerledes.

En ganske drøy påstand.

"Alltid freidig når du går ...."

Jeg vet ikke om folk har fått med seg at venner av Ole D. har dødd på mystisk vis og at han selv har blitt truet til landflyktighet. At han uttrykker seg litt forsiktig er er klokt trekk, men hvis han har rett i det han sier ja da er det nok enekelte av de skyldige som gjerne ville rydde ham av veien. Det er det vel ikke så urimelig å anta.

Jeg har selv brukt en del tid på å evaluere diverse konspirasjonsteorier og så langt jeg kan se er Ole Dammegard 'right on' i det han sier. 

Jeg har imidlertid en god porsjon sympati for alle de som kvier seg for å tro det er noe i alle disse teoriene/påstandene. det er en ubehagelig tanke at noe av det skulle være sant. Men da bør en spørre seg; hva er å foretrekke, å akseptere en ubehagelig sannhet eller å svelge en løgn?

Hvis en tror at false flag operasjoner er av nyere dato og at det er en sjeldenhet så tar en feil. Her er en liste over 42 slike hvor de involverte regjeringene har innrømmet sin medvirkning i ettertid:

 

http://www.washingtonsblog.com/2015/02/41-admitted-false-flag-attacks.html

 

Her er en lenke til noe mindre kjente ting ang 9/11:

 

https://youtu.be/qdP95oSoOFk 

 

Og til de som er interessert i Sandy Hook finnes det my interessant materiale:

 

https://youtu.be/CXeRPtj-tEU

 

Videoen bekrefter at skolen var tatt ut av drift lenge før den angivelige "massakren" fant sted.

 

Hvilke personer er det som har dødd på mystisk vis..?

De hadde sikkert navn.

 

Og blant de 42 eksemplene på konspirasjoner, så er de fleste fra tilbake i tid, utført av autoritære regimer i politisk spente situasjoner -- noen av dem ubekreftede utenom enkeltpersoner sine påstander.

 

Stort sett alle normalt empatiske mennesker ville sagt i fra om de var med på en konspirasjon som de ikke synes var moralsk riktig -- og de fleste som søker seg til FBI og CIA gjør det for å bidra til samfunnet og rettferdighet, ikke for å undergrave det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

 

 

"Tidlig løslatelse fra forvaring for god oppførsel"

Neppe. Han er død innen en uke etter løslatelse.

 

Ikke nødvendigvis. Han får vel ny identitet og blir muligens flyttet til et annet land. Kanskje Sverige for eksempel?

 

Husk at Varg Vikernes (ingen sammenligning for øvrig)levde et ganske fritt liv og hadde til og med en kjæreste, familie og slikt før han forsøkte å begå en lignende dåd som det Breivik gjorde i Frankrike.

 

Det er vel miljøer for folk som Breivik også. Breivik har nok mange flere tilhengere enn det vi tror.

 

 

Mange i Norge som ikke lenger tror at Br.....Fjotolf var den som stod bak.

Dette etter å ha forsøkt å studere alle opplysningene som er særdeles motstridende med hva nyhetene har fortalt.

Hvorfor er saken lagt lokk på i 60 år for eksempel?

Har vi ikke fått vite sannheten, og virkeligheten i stedet skal skjules så lenge det går?

Opplysninger på diskusjons-steder samt Jostemikk viser tydelig at det har vært servert utallige løgner om den fatale dagen.

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

"Tidlig løslatelse fra forvaring for god oppførsel"

Neppe. Han er død innen en uke etter løslatelse.

 

Ikke nødvendigvis. Han får vel ny identitet og blir muligens flyttet til et annet land. Kanskje Sverige for eksempel?

 

Husk at Varg Vikernes (ingen sammenligning for øvrig)levde et ganske fritt liv og hadde til og med en kjæreste, familie og slikt før han forsøkte å begå en lignende dåd som det Breivik gjorde i Frankrike.

 

Det er vel miljøer for folk som Breivik også. Breivik har nok mange flere tilhengere enn det vi tror.

 

 

Mange i Norge som ikke lenger tror at Br.....Fjotolf var den som stod bak.

Dette etter å ha forsøkt å studere alle opplysningene som er særdeles motstridende med hva nyhetene har fortalt.

Hvorfor er saken lagt lokk på i 60 år for eksempel?

Har vi ikke fått vite sannheten, og virkeligheten i stedet skal skjules så lenge det går?

Opplysninger på diskusjons-steder samt Jostemikk viser tydelig at det har vært servert utallige løgner om den fatale dagen.

 

Enig.  Jostemikk tar også opp andre interessante ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

"Tidlig løslatelse fra forvaring for god oppførsel"

Neppe. Han er død innen en uke etter løslatelse.

 

Ikke nødvendigvis. Han får vel ny identitet og blir muligens flyttet til et annet land. Kanskje Sverige for eksempel?

 

Husk at Varg Vikernes (ingen sammenligning for øvrig)levde et ganske fritt liv og hadde til og med en kjæreste, familie og slikt før han forsøkte å begå en lignende dåd som det Breivik gjorde i Frankrike.

 

Det er vel miljøer for folk som Breivik også. Breivik har nok mange flere tilhengere enn det vi tror.

 

 

Mange i Norge som ikke lenger tror at Br.....Fjotolf var den som stod bak.

Dette etter å ha forsøkt å studere alle opplysningene som er særdeles motstridende med hva nyhetene har fortalt.

Hvorfor er saken lagt lokk på i 60 år for eksempel?

Har vi ikke fått vite sannheten, og virkeligheten i stedet skal skjules så lenge det går?

Opplysninger på diskusjons-steder samt Jostemikk viser tydelig at det har vært servert utallige løgner om den fatale dagen.

 

Hva er greia med konspirasjonstullinger, er det en medfødt hjerneskade eller en genfeil, som gjør at de stiller spørsmål med alt som er dokumentert gang på gang?

 

Det finnes masse bevis på at han gjorde dette, det at det sitter tomskaller hvor "Mange i Norge som ikke lenger tror at Br..Fjotolf var den som stod bak", er omtrent like tett som å påstå at Ferrari er en myte, fordi man aldri har sett en Ferrari i levende live selv.

 

Så hvem var det som gjorde det da ? Elvis ? E.T. ? Svenske mafiaen ? En gjeng banjospillende tullinger ?

Endret av fo2re
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

"Tidlig løslatelse fra forvaring for god oppførsel"

Neppe. Han er død innen en uke etter løslatelse.

 

Ikke nødvendigvis. Han får vel ny identitet og blir muligens flyttet til et annet land. Kanskje Sverige for eksempel?

 

Husk at Varg Vikernes (ingen sammenligning for øvrig)levde et ganske fritt liv og hadde til og med en kjæreste, familie og slikt før han forsøkte å begå en lignende dåd som det Breivik gjorde i Frankrike.

 

Det er vel miljøer for folk som Breivik også. Breivik har nok mange flere tilhengere enn det vi tror.

 

 

Mange i Norge som ikke lenger tror at Br.....Fjotolf var den som stod bak.

Dette etter å ha forsøkt å studere alle opplysningene som er særdeles motstridende med hva nyhetene har fortalt.

Hvorfor er saken lagt lokk på i 60 år for eksempel?

Har vi ikke fått vite sannheten, og virkeligheten i stedet skal skjules så lenge det går?

Opplysninger på diskusjons-steder samt Jostemikk viser tydelig at det har vært servert utallige løgner om den fatale dagen.

 

Hva er greia med konspirasjonstullinger, er det en medfødt hjerneskade eller en genfeil, som gjør at de stiller spørsmål med alt som er dokumentert gang på gang?

 

Det finnes masse bevis på at han gjorde dette, det at det sitter tomskaller hvor "Mange i Norge som ikke lenger tror at Br..Fjotolf var den som stod bak", er omtrent like tett som å påstå at Ferrari er en myte, fordi man aldri har sett en Ferrari i levende live selv.

 

Så hvem var det som gjorde det da ? Elvis ? E.T. ? Svenske mafiaen ? En gjeng banjospillende tullinger ?

 

 

At det finnes påstander i nyheter og media at ABB gjorde sånn og slik er ikke bevis.

Er du interessert kan du sjekke diverse artikler hos Jostemikk, for det er et at de beste stedene å forsøke å tilnærme seg problematikk på. Artiklene og tilhørende kommentarer.

Det finnes bilder av en politikledd skikkelse med hjelm bevege seg i Grubbegata, men hvor er beviset for at dette er ABB?

Om du gidder kan du undersøke tilgjengelig materiale (igjen mye systematisert og formidlet av Jostemikk) som viser at det er store huller eller inkonsistens i alle opplysninger som ble servert folket gjennom media. Bombebilen, bilen(e) på/ved Utøya, farger og tidspunkter virker å være et kaos.

http://www.jostemikk.com/tag/22-juli-2011/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...