Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
Skrevet

Forferdelig mange.

Skrevet

I alpha, beta og retail Civ5 har jeg ikke lenger oversikt over hvor mye jeg har spilt, siden noen depot er borte, men tallet er i hvert fall +/- 1000 timer.

Crusader Kings 2 teller over 500 timer tror jeg.

Det går unna.:p

Skrevet (endret)

Dark Forces (DOSbox) - kunne skrevet Half-Life 2: Lost Coast, men det var vel kort...

Etter det dilemmaer jeg: Tomb Raider, Far Cry 3 eller SpellForce 2...?

Endret av Paladin@LANur
Skrevet

Siden det er random generated hver gang en spiller så ser eg ingen grunn til å spille gjennom 1 gang. Verre med de som spiller Battlefield eller slikt. Der er det jaggu mye av det samme hvert minutt.

Skrevet

Siden det er random generated hver gang en spiller så ser eg ingen grunn til å spille gjennom 1 gang. Verre med de som spiller Battlefield eller slikt. Der er det jaggu mye av det samme hvert minutt.

Det er mye av det samme i the binding of isaac også da
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Spilte nettopp litt Batman: Arkam Asylum. Vanvittig bra spill! :D

Gjest Slettet+412
Skrevet

Assassin's Creed 3 nå øyeblikk

Gjest Slettet+412
Skrevet (endret)

976ed.png

Ikke gale :p

Endret av Slettet+412
Skrevet

Jeg liker Skyrim overraskende godt, muligens bedre enn Morrowind. De har virkelig tatt tak i det aller meste som var galt med Oblivion - spilt i 15 timer og ennå ikke sett en copy/pastet dungeon! - og da må det nesten bli bra. Hvis de finpusser kampfysikken til neste spill vil vi nærme oss perfeksjon.

Min tradisjon med å spille som Dunmer/Dark Elf viser seg igjen å være det beste valget; medfødt motstand mot ild er jo gull verdt i et spill som handler om å slåss med drager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...