Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Det jeg spiller nå for tiden er:

 

Okami HD (PS3): Et herligt spill som alle gamere burde ha spilt. Jeg vil si Okami slår ganske mange Zelda spill og det er ikke underdrivelse engang. Fantastisk visuell stil som få matcher, herlig atmosfære, diverse typer sidequest gjør at din tid i Okami ikke bare gå på det samme.

En herlig klassiker i all sin helhet!

 

Sly Thieves In Time (PS3): Selve spillet er bra med tanke med humor, visuelle stilen det har. Men det trekkes litt ned av diverse tekniske feil. Disse kommer når man utforske selve byene/plassene. I selve oppdragene som er innendørs er det stødig 60 FPS. Man bør heller ikke være en Sly fan for å like dette spillet.

 

Tomb Raider (PC): Mange av punktene i spillet liker jeg, de kunne gjerne tatt vekk hypervolden eller ihvertfall kuttet den ned litt. Jeg vil ha disse rolige områdene der man utforsker enda mer og enda mer fokus på Lara som person. Det tekniske er ingenting å klage over, blant de peneste spillene på PC vil jeg si. Bildeflyten holder 60 FPS på Ultra i 1920x1080p.

 

Warhammer Dawn Of War II Retribution (PC): Har spilt dette snart 100 timer, er ikke lei. Fantastisk bra singelplayer, udødelig morsomt i online. The Last Stand er en modus som jeg kaller en god bonus. At man kan spille som 6 forskjellige raser i singelplayer med ulike krefter m.m gir singelplayer en ny utfordring.

 

Star Wars Knights Of The Old Republic: Sith Lords (PC): Fyrte opp dette spillet nok en gang. Her får man servert ehhhmm Star Wars i en herlig vri. Eneste jeg kan klage på er noen av plassene man er på er noe kjedelige, det blir bedre etterhvert.

 

Warlords Battlecry 2 (PC): Spilte dette utrolig mye for 11 år siden.

Kjøpte dette tilbake til min PC fra GOG. Jeg synes spillet har enda sin sjarm. Man lager forskjellige helter, levler disse opp å få nye våpen, magi, rustninger m.m. Spillet har en singelplayer, vanlig skirmish og multiplayer. I mine øyner er dette spillet en av mine høydepunkter i RTS-sjangeren

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Cod4, fortsatt det beste fps spillet syntes jeg. Skal begynne på witcher 2 straks jeg får nytt skjermkort, det jeg har nå er elendig og takler ingenting.

 

Såpass ræva skjermkort? På tide med nytt hvis det er slikt ja.

 

 

FC3 @ Ultra på PC.

Lenke til kommentar

Akuratt nå bare litt World of Warcraft fra tid til annen. Men snart kommer jo GTA V :D

17. September for å være presis. Og det kommer ikke på pc. Selv om jeg har lengtet etter dette spillet siden 2009, er det ikke sikkert at jeg kjøper det. Orker ikke dra fram den gamle ps3 for å spille det. Får heller prøve watch dog på pc da det så ganske bra ut.
Lenke til kommentar

17. September for å være presis. Og det kommer ikke på pc. Selv om jeg har lengtet etter dette spillet siden 2009, er det ikke sikkert at jeg kjøper det. Orker ikke dra fram den gamle ps3 for å spille det. Får heller prøve watch dog på pc da det så ganske bra ut.

Jeg tror heller ikke jeg orker slitet med å spill et slikt spill å PS3'n - den bruker jeg kun til slåssespill og God of War, slikt som ikke er så lett å få til på PC. Venter fortsatt på Red Dead...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...