Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

StarCraft 2:

SC2 er grei spill men det finnes utrolige mange arcade spill inne i selve spillet.

Det har hendt ganske ofte at jeg logger inn og spiller kun på arcade spillene som Desert Strike mot andre i mange timer, uten å spille selve SC2 spillet hahaha.

 

Ellers spiller jeg for det meste gratis spill som er verdt å nevne: LoL, Alien Swarm, PlanetSide 2 og Tera Online.

 

Det er litt rart at det finnes mange gode spill som er gratis å spille, og mange dårlige spill som koster penger.

Endret av Grandmaster Gamer
Lenke til kommentar

FTL: Faster Than Light

Counter Strike: Source...vender alltid tilbake til counter strike.

 

Ellers må jeg si at jeg gjerne skulle spillt en litt oppgradert versjon av Masters of Orion 2, trenger ikke se fancy ut. Så om noen har noen tips så mottas disse med takk :)

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å mene det, syntes det var et av fjorårets mest hypede spill. Selve gameplayet og grafikken er temmelig bra, men historien i spillet som så mange mener at skal være så bra syntes jeg ble syltynn og slutten gjorde ikke ting bedre for å si det slikt.

Lenke til kommentar

Og den såkalte "fullstendig frie valgfriheten til å styre spillet akkurat slik du selv vil".

 

Dette syns jeg er bare tøv. For meg var dette et helt greit actionspill, men ikke noe revolusjonerende. Som mange anmeldere skulle ha det til. Det er greit at du kan velge å bruke kreftene dine på måter som er veldig kreative. Men mange av disse er bare ikke naturlige å gjøre.

 

For eksempel å fryse tiden mens du faller ned fra en høyde, og besette en rotte på bakken med kraft nummer 2, for å unngå at man dør.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om dere la inn litt "spoilere" , da man lett kan ødelegge moroa for andre!

Uansett med tvillinger i huset og lite tid til pcen går det for det meste i noen minutter med minecraft eller Dwarf Fortress for tiden, sistenevnte venter jeg på en oppdatering som snart kommer og som blir genial...

Lenke til kommentar

TrackMania² Canyon: "Dette her må dere kjøpe. Utrolig bra spill. Og faktisk så er det laget så å si perfekt til å spilles på keyboard. Enkle kontroller, og du trenger ikke være interisert i racing eller bil generelt for å like dette. En slags blanding mellom arkade og presisjonsspill. Men slett ikke en simulator.

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...