Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt lite spilling i det siste, på grunn av studier. I dag spilte jeg litt Battlefield 3, og tenkte jeg skulle komme innom for å skryte av noe moro jeg fikk til. Jeg anser meg selv som ganske god i Battlefield 3, nå. Jeg har jo tross alt spilt det en del. Spillestilen min er imidlertid ganske standard, og det er sjeldent jeg får til noe som hadde hatt noe å gjøre på YouTube. Men på formiddagen fikk jeg til noe fett! Jeg har i det siste prøvd å bli god på å kjøre fly. Har vendt meg greit til styringen, og kan godt ende opp med 5-10 kills i løpet av en runde (avhenger litt av hvor ofte jeg får tak i et fly).

Uansett, jeg dreiv og fløy rundt og koste meg, men i gamet var det dessverre en som mestret kunsten litt bedre enn meg. Han eide meg stort sett, og jeg endte hele tiden med å måtte hoppe ut av flyet. Den 3. eller 4. gangen dette skjedde var det noe som slo meg. I det siste har jeg nemlig fått dilla på å spille som support. JEG HAR JO C4 MED MEG! Med en gang jeg hoppet ut av flyet dro jeg i fallskjermsnora, kasta et par ladninger, og ventet 1-2 sekunder, før jeg detonerte. Og hva skjedde? Jo, det skal jeg fortelle deg: Han som herpa flyet mitt hadde ikke lenger noe fly selv, og han var i tillegg dævv! Jeg skal innrømme at jeg måtte nynne litt på James Bond-theme!

Dette er det første virkelige morsomme jeg har fått til i Battlefield. Det jeg synes er litt vilt er at jeg naila akkurat det samme neste gang jeg prøvde også. Dette får meg til å undre om det kanskje ikke er så imponerende. Uansett, jeg har sett mye mer imponerende og fete ting på YouTube, men ville bare dele dette, da det var et ganske fett spilløyeblikk for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ehm, du quitet fordi det var litt for "mye" cutscenes? Say wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?

Synes spillet har passe med cutscenes og plager ikke meg noe særlig.

 

Du burde prøve AC3 da, way flere der.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...